Виктор Орбан предател ли е? Ist Viktor Orban ein Verräter? Is Viktor Orban a traitor?

16.12.2023 07:08
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, когато днес някой обвинява Виктор Орбан, че е предател като Юда. Изненадващо, защото Виктор Орбан не поставя на кръст никого, а защото призовава за разум. Ангажира се с мир.

Матей 5:9 Блажени миротворците, защото те ще се нарекат Божии чада.

Тогава Виктор Орбан предател ли е на Европа?

Според мен не. Виждам Виктор Орбан като турист в група туристи, които мислят да изкачат планина. 999 са за, само един казва: По-добре недей.

И понеже има единомислие, по-добре е да решим да не ходим.
Добри 2 часа по-късно избухва огромна буря. Така че не можете да сте сигурни дали 1000 души биха се върнали в долината в добро здраве, ако бяха изкачили планината.

Групата туристи е изумена, че един от планинарите е успял да ги предупреди и да го попита за това.

На което той казва: Искам да ти кажа нещо. Изключително чувствителен съм към времето. Усетих, че идва бурята.

И нещо подобно може да се случи с Виктор Орбан. В момента би било нормално да нямаше стрелба в Украйна. А без оръжие никой не може да стреля.

Така че наистина ли е предателство?

Ist Viktor Orban ein Verräter?

Es ist überraschend, wenn man Viktor Orban heute vorhält, er wäre so wie Judas ein Verräter gewesen. Überraschend, weil Viktor Orban nicht irgendjemand an ein Kreuz liefert, sondern weil er zur Vernunft aufruft. Sich für den Frieden einsetzt.

Mt 5,9 Selig sind die Frieden stiften, denn sie werden Kinder Gottes heißen.

Ist Viktor Orban also ein Verräter Europas?

Meiner Meinung nach nein. Ich sehe Viktor Orban so wie einen Wanderer in einer Gruppe von Wanderern die sich überlegt auf einen Berg zu steigen. 999 sind dafür, nur einer meint: Besser nicht.

Und weil Einstimmigkeitsprinzip besteht, entscheidet man sich besser nicht zu gehen.
Gut 2 Stunden später bricht ein gewaltiger Sturm los. So das man sich nicht sicher sein kann, ob es die 1000 Menschen, wenn sie auf den Berg gestiegen wären, auch wieder gesund ins Tal geschafft hätten.

Die Wanderergruppe ist erstaunt, dass der eine Wanderer warnen konnte und fragen ihn danach.

Worauf dieser sagt: Ich will Euch etwas sagen. Ich bin extremst wetterfühlig. Ich habe gespürt das der Sturm kommt.

Und so ähnlich mag es Viktor Orban ergehen. Normal wäre es derzeit, wenn in der Ukraine nicht geschossen würde. Und ohne Waffen kann niemand schießen.

Ist es daher wirklich Verrat?

Is Viktor Orban a traitor?

It is surprising when one accuses Viktor Orban today of being a traitor like Judas. Surprising because Viktor Orban doesn't consign just anyone to a cross, but because he calls for reason. Commits to peace.

Matthew 5:9 Blessed are the peacemakers, for they will be called children of God.

So is Viktor Orban a traitor to Europe?

In my opinion no. I see Viktor Orban like a hiker in a group of hikers who are thinking about climbing a mountain. 999 are for it, only one says: Better not.

And because there is unanimity, it is better to decide not to go.
A good 2 hours later a huge storm breaks out. So you can't be sure whether the 1,000 people would have made it back to the valley in good health if they had climbed the mountain.

The group of hikers is amazed that one of the hikers was able to warn them and ask him about it.

To which he says: I want to tell you something. I am extremely sensitive to the weather. I felt the storm coming.

And something similar may happen to Viktor Orban. It would be normal at the moment if there were no shootings in Ukraine. And without weapons, no one can shoot.

So is it really treason?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!