Ние изпълняваме! Wir sollen Früchte zeigen! We perform!

29.08.2023 06:25
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Учудващо е, скъпи приятели, когато много християни ни казват, че ние самите не можем да допринесем с нищо за възникването на Божието царство. Защото точно това твърдение противоречи на твърдението на Павел от Тарс във 2 Коринтяни глава 3 стих 5. Стих, на който тези проповедници обичат да се позовават.

2 Коринтяни 3:5 Не, че ние сме компетентни сами по себе си, за да си приписваме като за себе си; но това, че сме квалифицирани, е от Бога, 6 който ни е квалифицирал да бъдем служители на новия завет, не на буквата, а на духа. Защото буквата убива, но духът дава живот.

проповедници, които мислят така

Гал 2,20 Живея, не аз сега, но Христос живее в мен. Защото това, което сега живея в плът, живея чрез вяра в Божия Син, който ме възлюби и предаде Себе Си за мен.

означава, че всичко трябва да бъде направено от Исус, което е точно това, за което Исус ни предупреждава. Да знаем: Който не събира, разпилява. Всеки, който не събира, е против Исус.

Матей 12:30 Който не е с Мене, той е против Мене; и който не събира с мене, разпилява.

Така че стремежът към Божието царство днес често остава на заден план.

Матей 6:33 Първо търсете Божието царство и Неговата правда и всичко това ще бъде ваше.

Всички са изумени, че Исус не се е върнал отдавна. И чакай. И чакай. И чакай.

Истинският призив на Библията е установяването на Божието царство под цар Исус Христос. Цар на царете и Господ на господарите. И всеки от нас може да изследва дали е крал или лорд. Защото Бог не поставя хората произволно. Той решава кои хора къде да изпрати.

Така че, когато хората го слушат, в крайна сметка Божието царство, което започна с Исус, ще расте като синапено зърно.

Не мислиш ли?

Wir sollen Früchte zeigen!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn uns so manch ein Christ mitteilt, dass wir selbst überhaupt nichts zum Entstehen des Reiches Gottes beitragen könnten. Weil ja genau diese Aussage der Aussage des Paulus von Tarsus im 2.Korintherbrief Kapitel 3 dem Vers 5 widerspricht. Ein Vers auf welchen sich diese Prediger zu gerne beziehen.

2.Korinther 3, 5 Nicht dass wir tüchtig sind von uns selber, uns etwas zuzurechnen als von uns selber; sondern dass wir tüchtig sind, ist von Gott, 6 der uns auch tüchtig gemacht hat zu Dienern des neuen Bundes, nicht des Buchstabens, sondern des Geistes. Denn der Buchstabe tötet, aber der Geist macht lebendig.

Prediger, die meinen, das

Gal 2,20 Ich lebe, doch nun nicht ich, sondern Christus lebt in mir. Denn was ich jetzt lebe im Fleisch, das lebe ich im Glauben an den Sohn Gottes, der mich geliebt hat und sich selbst für mich dahingegeben.

bedeutet, dass alles Jesus machen soll, während dem uns Jesus genau davor warnt. Uns mitteilt: Wer nicht sammelt der zerstreut. Wer nicht sammelt ist gegen Jesus.

Mt 12,30 Wer nicht mit mir ist, der ist gegen mich; und wer nicht mit mir sammelt, der zerstreut.

So das das Trachten nach dem Reich Gottes heute häufig in den Hintergrund getreten ist.

Mt 6,33 Trachtet zuerst nach dem Reich Gottes und nach seiner Gerechtigkeit, so wird euch das alles zufallen.

Sich alle wundern, dass Jesus nicht längst zurückgekommen ist. Und warten. Und warten. Und warten.

Der wahre Aufruf der Bibel ist die Errichtung des Reich Gottes unter dem König Jesus Christus. Dem König der Könige und Herr der Herren. Und ein Jeder/eine Jede von uns kann forschen, ob es sich bei ihm um einen König oder Herren handelt. Denn Gott platziert keinen Menschen zufällig. Er entscheidet, welchen Menschen er wohin entsendet.

Damit, wenn die Menschen auf ihn hören, letztlich das Reich Gottes, dass bereits mit Jesus begann, wie ein Senfkorn wächst.

Glaubst DU nicht?

We perform!

It is surprising, dear friends, when many a Christian tells us that we ourselves cannot contribute at all to the coming into being of the kingdom of God. Because exactly this statement contradicts the statement of Paul of Tarsus in 2 Corinthians chapter 3 verse 5. A verse these preachers love to refer to.

2 Corinthians 3:5 Not that we are competent of ourselves to impute to ourselves as of ourselves; but that we are qualified is from God, 6 who also qualified us to be ministers of the new covenant, not of the letter but of the spirit. For the letter kills, but the spirit gives life.

preachers who think that

Gal 2,20 I live, not I now, but Christ lives in me. For what I now live in the flesh I live by faith in the Son of God, who loved me and gave himself up for me.

means that everything should be done by Jesus, which is exactly what Jesus warns us about. Let us know: He who does not collect scatters. Anyone who does not collect is against Jesus.

Mt 12:30 Whoever is not with me is against me; and whoever does not gather with me scatters.

So that the striving for the kingdom of God has often receded into the background today.

Mt 6:33 Seek first the kingdom of God and his righteousness, and all this will be yours.

Everyone is amazed that Jesus hasn't returned long ago. And wait. And wait. And wait.

The true call of the Bible is the establishment of the kingdom of God under King Jesus Christ. The King of kings and Lord of lords. And each of us can research whether he is a king or a lord. Because God doesn't place people randomly. He decides which people he sends where.

So that when people listen to him, ultimately the kingdom of God that began with Jesus will grow like a mustard seed.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!