Колко важна е истината! Wie wichtig die Wahrheit ist! How important is the truth!

30.08.2023 06:58
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Учудващо е, скъпи приятели, когато четем стих 5 в 1 Тимотей 2 глава, че има посредник между Бог и нас хората, а именно човекът Исус Христос, защото в този момент можем да се запитаме как изглеждат нещата с Троицата.

Или: Защо Исус всъщност трябва да е ангел, когато Библията обяснява, че той е бил човешко същество. Да, човек, който се появи дори в уречения час. Следователно съществуването преди това е изключено.

1 Тимотей 2:5 Защото има един Бог и един посредник между Бога и хората, човекът Христос Исус, 6 който даде Себе Си откуп за всички, свидетелство навреме.

Следователно би било времето, когато ние, дори и да сме партия днес, можем да изтъкнем на висок глас, че ако нещо различно от това, което е записано тук, строго погледнато, може да се разпространява само ерес.

И точно това обвинение би довело до това всички други християнски групи да ни се ядосат. Въпреки че, според формулировката на Тимотей, всъщност бихме били прави. Истинският въпрос е: важно ли е? Имам предвид: да съм прав?

Защото: Инструкциите на Исус не са, разпространявайте истината и преследвайте всички онези, които са разбрали учението по различен начин или не в съответствие с Библията. Инструкцията е:

Матей 6:33 Първо търсете Божието царство и Неговата правда и всичко това ще бъде ваше.

И гласи:

Матей 12:30 Който не е с Мене, той е против Мене; и който не събира с мене, разпилява.

И аз се събирам в Исус дори когато не го разбирам съвсем. Но аз решавам с нас, партията Тамплиерите - Международна християнска изследователска партия (ICFP), да работим върху Божието царство.

Не мислиш ли?

Wie wichtig die Wahrheit ist!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir im 1.Timotheus 2 dem Vers 5 lesen, dass es einen Mittler zwischen Gott und uns Menschen gibt, nämlich den Menschen Jesus Christus, weil wir uns in diesem Moment fragen können, wie es denn mit der Dreieinigkeit ausschaut.

Oder: Warum Jesus eigentlich ein Engel sein soll, wenn doch die Bibel erklärt, dass er ein Mensch war. Ja, ein Mensch, der sogar zur vorherbestimmten Zeit erschien. Eine Präexistenz also ausgeschlossen ist.

1.Timotheus 2,5 Denn es ist ein Gott und ein Mittler zwischen Gott und den Menschen, nämlich der Mensch Christus Jesus, 6 der sich selbst gegeben hat als Lösegeld für alle, als Zeugnis zur rechten Zeit.

Es wäre daher der Zeitpunkt, an welchem wir, auch wenn wir heute eine Partei sind, als Templer laut darauf verweisen könnten, dass doch, wenn man etwas anderes als hier festgehalten wurde, genau genommen nur eine Irrlehre verbreiten kann.

Und genau dieser Vorwurf würde dazu führen, dass alle anderen christlichen Gruppen auf uns böse wären. Obwohl wir, laut Wortlaut des Timotheusbriefes sogar Recht hätten. Die Frage ist eigentlich nur: Ist das wichtig? Ich meine: Recht zu haben?

Weil: Die Anleitung Jesu lautet doch nicht, verbreitet die Wahrheit und verfolgt all diejenigen, die die Lehre anders oder nicht Bibel konform verstanden haben. Die Anweisung lautet:

Mt 6,33 Trachtet zuerst nach dem Reich Gottes und nach seiner Gerechtigkeit, so wird euch das alles zufallen.

Und sie lautet:

Mt 12,30 Wer nicht mit mir ist, der ist gegen mich; und wer nicht mit mir sammelt, der zerstreut.

Und sammeln in Jesus tue ich auch dann, wenn ich ihn nicht ganz begriffen habe. Mich aber entschließe mit uns, der Partei Die Templer – Internationale Christliche Forschungs-Partei (ICFP) am Reich Gottes zu arbeiten.

Glaubst Du nicht?

How important is the truth!

It is surprising, dear friends, when we read verse 5 in 1 Timothy 2 that there is a mediator between God and us humans, namely the man Jesus Christ, because at this moment we can ask ourselves how things are with the Trinity looks like.

Or: Why Jesus should actually be an angel when the Bible explains that he was a human being. Yes, a man who appeared even at the appointed time. A pre-existence is therefore excluded.

1 Timothy 2:5 For there is one God, and one mediator between God and men, the man Christ Jesus, 6 who gave himself a ransom for all, a testimony in due season.

It would therefore be the time when we, even if we are a party today, as Templars, could point out loudly that if something other than what was recorded here, strictly speaking, only a heresy can be spread.

And precisely this accusation would lead to all other Christian groups being angry with us. Although, according to the wording of Timothy, we would actually be right. The real question is: is it important? I mean: to be right?

Because: The instructions of Jesus are not, spread the truth and persecute all those who have understood the teaching differently or not in accordance with the Bible. The instruction is:

Mt 6:33 Seek first the kingdom of God and his righteousness, and all this will be yours.

And it reads:

Mt 12:30 Whoever is not with me is against me; and whoever does not gather with me scatters.

And I gather in Jesus even when I don't quite understand him. But I decide with us, the party The Templars - International Christian Research Party (ICFP) to work on the kingdom of God.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!