Има ли още вяра днес? Gibt es heute zu Tage noch Glauben? Is there still faith today?

27.10.2023 06:14
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Учудващо е, скъпи приятели, когато чуваме отново и отново, че Павел е бил на мнение, че жената не трябва да служи на олтара, докато същият Павел ни дава ясни указания как трябва да се държи жената или мъжът при олтара.

Нещо, което вероятно би било напълно ненужно, ако Павел имаше предвид, че жена не трябва да върши проповедната дейност.

1 Коринтяни 11:2 Славя те, защото ме помниш във всичко и държиш здраво на преданията, които ти дадох. 3 Но искам да знаете, че Христос е глава на всеки човек; но мъжът е глава на жената; Но Бог е главата на Христос. 4 Всеки човек, който се моли или пророкува с нещо на главата си, осквернява главата си. 5 Но всяка жена, която се моли или пророкува с непокрита глава, осквернява главата си; защото все едно е обръсната.

И инструкцията на Павел за жените има и политически компонент. Защото днес хората се подиграват на факта, че жените носят забрадки. Забрадка, която тя всъщност трябва да носи, ако приемем, че този свят ще стане царство Божие. Защото за доброто на ангелите жената трябва да носи забрадка, когато се моли и пророкува.

Има много точки, скъпи приятели, които църквите днес просто са се адаптирали към политиката. Те дори оставиха най-важната задача, установяването на Царството Божие, да им бъде отнета и днес самите те често изискват: отделяне на църквата от държавата. Или по-добре казано: разделение на държавата и вярата. Така че действителният ред беше загубен.

Матей 6:33 Търсете първо Божието царство и Неговата правда и всичко това ще бъде ваше.

И тъй като ислямът не разбира това, днес вече не можем да говорим за християнски ислям, въпреки сура 3.55, която призовава Иса, т.е. Исус, да следва, неговите последователи остават по-добри в дългосрочен план.

Сура 3.55
Когато Аллах каза: „О, Иса, Аз (сега) ще те премахна и ще те издигна при Себе Си и ще те пречистя от онези, които не вярват, и ще поставя онези, които те следват, над онези, които не вярват до Деня на възкресението. След това ще бъде вашето завръщане при Мен и тогава ще съдя помежду ви по това, по което се различавахте.

Така че днес всъщност изобщо няма вяра, която да живее според писанията.

Не мислиш ли?

Gibt es heute zu Tage noch Glauben?

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir immer wieder hören, dass es doch Paulus gewesen wäre, der die Meinung vertrat, dass eine Frau nicht am Altar dienen solle, während dem uns genau dieser Paulus klare Anweisungen gibt, wie sich die Frau oder der Mann am Altar verhalten soll.

Etwas, das wohl vollkommen überflüssig wäre, wenn Paulus gemeint hätte, dass eine Frau keinen Predigtdienst versehen soll.

1.Korinther 11,2 Ich lobe euch, weil ihr in allen Stücken an mich denkt und an den Überlieferungen festhaltet, wie ich sie euch gegeben habe. 3 Ich will aber, dass ihr wisst, dass Christus das Haupt eines jeden Mannes ist; der Mann aber ist das Haupt der Frau; Gott aber ist das Haupt Christi. 4 Ein jeder Mann, der betet oder prophetisch redet und hat etwas auf dem Haupt, der schändet sein Haupt. 5 Jede Frau aber, die betet oder prophetisch redet mit unbedecktem Haupt, die schändet ihr Haupt; denn es ist gerade so, als wäre sie geschoren.

Und die Anweisung des Paulus für die Frau hat auch eine politische Komponente. Weil man sich heute zu Tage darüber mokiert, dass die Frau ein Kopftuch trägt. Ein Kopftuch, dass sie eigentlich tragen sollte, wenn wir davon ausgehen, dass diese Welt das Reich Gottes werden soll. Weil die Frau aus Gründen der Engel ein Kopftuch beim Beten und prophetischem Reden tragen soll.

Es gibt zahlreiche Punkte, liebe Freunde, welche die Kirchen heute einfach der Politik angepasst haben. Sie haben sich sogar den wichtigsten Auftrag, die Errichtung des Reiches Gottes einfach vom Brot nehmen lassen und fordern heute häufig selbst: Trennung von Staat und Kirche. Oder besser gesagt: Trennung von Staat und Glaube. So das der eigentliche Auftrag verloren gegangen is.

Mt 6,33 Trachtet zuerst nach dem Reich Gottes und nach seiner Gerechtigkeit, so wird euch das alles zufallen.

Und weil dies der Islam nicht versteht, so können wir heute, trotz der Sure 3.55, die dazu auffordert Isa, also Jesus zu folgen, seine Anhänger blieben auf Dauer überlegen, nicht mehr von einem christlichen Islam sprechen.

Sure 3.55
Als Allah sagte: „O ʿĪsā, Ich werde dich (nunmehr) abberufen und dich zu mir emporheben und dich von denen, die ungläubig sind, reinigen und diejenigen, die dir folgen, bis zum Tag der Auferstehung über diejenigen stellen, die ungläubig sind. Hierauf wird eure Rückkehr zu Mir sein, und dann werde Ich zwischen euch richten über das, worüber ihr uneinig zu sein pflegtet.

So das es heute zu Tage eigentlich überhaupt keinen Glauben gibt, der nach dem Schriften lebt.

Glaubst Du nicht?

Is there still faith today?

It is surprising, dear friends, when we hear again and again that it was Paul who was of the opinion that a woman should not serve at the altar, while this very Paul gives us clear instructions on how the woman or the man should behave at the altar.

Something that would probably be completely unnecessary if Paul had meant that a woman should not do the preaching work.

1 Corinthians 11:2 I praise you because you remember me in every way and hold fast to the traditions that I gave you. 3 But I want you to know that Christ is the head of every man; but the man is the head of the woman; But God is the head of Christ. 4 Every man who prays or prophesies with something on his head defiles his head. 5 But every woman who prays or prophesies with her head uncovered defiles her head; because it is just as if she had been shaved.

And Paul's instruction for women also has a political component. Because today people make fun of the fact that women wear a headscarf. A headscarf that she should actually wear if we assume that this world is to become the kingdom of God. Because for the sake of the angels, the woman should wear a headscarf when praying and prophesying.

There are numerous points, dear friends, that the churches today have simply adapted to politics. They have even let the most important task, the establishment of the Kingdom of God, be taken away from them and today they themselves often demand: separation of church and state. Or better said: separation of state and faith. So the actual order was lost.

Matthew 6:33 Seek first the kingdom of God and his righteousness, and all these things will be yours.

And because Islam does not understand this, we can no longer speak of a Christian Islam today, despite Sura 3.55, which calls for Isa, i.e. Jesus, to follow, his followers remained superior in the long term.

Surah 3.55
When Allah said: "O 'Īsā, I will (now) remove you and raise you to Myself and purify you from those who disbelieve and place those who follow you above those who disbelieve until the Day of Resurrection. Hereafter will be your return to Me, and then I will judge between you on that which you used to differ.

So that today there is actually no faith at all that lives according to the scriptures.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!