В очакване на Годо? Warten auf Godot? Waiting for Godot?

12.11.2023 05:49
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, скъпи приятели, когато Павел говори в стихове 3 до 6 от Филипяни 1 в стихове 3 до 6 за ден на Христос, който изгражда Бог, през който ние днес приемаме, че Исус идва и едва тогава ще започне битката с дявола .

Филипяни 1:3 Благодаря на моя Бог, като си спомням за вас, 4 както правя винаги във всичките си молитви за всички вас, и се моля с радост, 5 за вашето общение в благовестието от първия ден до днес. 6 И аз съм уверен в това, че този, който започна добро дело във вас, ще го завърши до деня на Христос Исус.

Защото можете да се запитате какво представлява евангелието? И: Този ден на Христос, който според римокатолическото учение е бил 3 дни, в които Исус е бил в подземния свят, не е свършил много време между разпятието и възкресението.

Павел говори тук за ден на Христос и ако четем това днес, може да се запитаме какво всъщност означава това. Това е денят, в който Исус започва управлението си като цар. Всички крале и господари са се присъединили към Исус. Когато обаче се стремим към установяване на Царството Божие.

Матей 6:33 Първо търсете Божието царство и Неговата правда и всичко това ще бъде ваше.

И тъй като днес не сме правили това отдавна, няма Божие царство с един закон

Галатяни 5:14 Защото целият закон се изпълнява в една дума: „Обичай ближния си като себе си“.

очаквайте повече, Ефраим Кишон успя да напише книгата „В очакване на Годо“, в която посочва точно тази ситуация. Шедьовър, който почти всеки знае, но без да променя отношението си, че трябва да се грижим за създаването на империята.

И днес чакаме Годо!

Не мислиш ли?

Warten auf Godot?

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn Paulus im Philipperbrief im Kapitel 1 in den Versen 3 bis 6 von einem Tag Christi beim Aufbau Gottes redet, während dem wir heute davon ausgehen, dass Jesus kommt und dann erst der Kampf mit dem Teufel beginnt.

Philipper 1,3 Ich danke meinem Gott, sooft ich euer gedenke – 4 was ich allezeit tue in allen meinen Gebeten für euch alle, und ich tue das Gebet mit Freuden –, 5 für eure Gemeinschaft am Evangelium vom ersten Tage an bis heute; 6 und ich bin darin guter Zuversicht, dass der in euch angefangen hat das gute Werk, der wird’s auch vollenden bis an den Tag Christi Jesu.

Weil man sich fragen kann, was hat es denn da mit dem Evangelium auf sich. Und: Ist dieser Tag Christi, die ja nach römisch-katholischen Lehre 3 Tage waren, in welchen sich Jesus in der Unterwelt befand, zwischen Kreuzigung und Auferstehung nicht lange vorüber.

Paulus spricht hier von einem Tag Christi und wenn wir dies heute lesen, so könnten wir uns fragen, was denn da eigentlich gemeint ist. Es ist der Tag, an welchem Jesus seine Königsherrschaft antritt. Alle Könige und Herren sich nach Jesus ausgerichtet haben. Dann allerdings, wenn wir nach der Errichtung des Reich Gottes trachten.

Mt 6,33 Trachtet zuerst nach dem Reich Gottes und nach seiner Gerechtigkeit, so wird euch das alles zufallen.

Und weil wir dies heute schon lange nicht mehr tun, kein Reich Gottes mit einem einzigen Gesetz

Gal 5,14 Denn das ganze Gesetz ist in dem einen Wort erfüllt: »Liebe deinen Nächsten wie dich selbst!«

mehr erwarten, so konnte Ephraim Kishon das Buch „Warten auf Godot“ schreiben, in dem er genau auf diese Situation hinweist. Ein Meisterwerk, dass fast alle kennen, ohne aber ihre Einstellung, wir müssen nach der Errichtung des Reiches schauen, zu ändern.

Auch heute warten wir auf Godot!

Glaubst Du nicht?

Waiting for Godot?

It is surprising, dear friends, when Paul speaks in verses 3 to 6 of Philippians 1 in verses 3 to 6 of a day of Christ building God, during which we today assume that Jesus is coming and only then will the battle with the devil begin.

Philippians 1:3 I give thanks to my God as I remember you, 4 as I always do in all my prayers for you all, and I pray with joy, 5 for your fellowship in the gospel from the first day even to this day. 6 And I am confident of this, that he who began a good work in you will complete it until the day of Christ Jesus.

Because you can ask yourself, what is the gospel all about? And: This day of Christ, which according to Roman Catholic teaching was 3 days in which Jesus was in the underworld, is not long over between the crucifixion and the resurrection.

Paul is talking here about a day of Christ and if we read this today we might ask ourselves what that actually means. It is the day on which Jesus begins his reign as king. All kings and lords have aligned themselves with Jesus. However, when we strive for the establishment of the Kingdom of God.

Matthew 6:33 Seek first the kingdom of God and his righteousness, and all these things will be yours.

And because we haven't done this for a long time today, there is no kingdom of God with a single law

Galatians 5:14 For the whole law is fulfilled in one word: “Love your neighbor as yourself.”

expect more, Ephraim Kishon was able to write the book “Waiting for Godot” in which he points out exactly this situation. A masterpiece that almost everyone knows, but without changing their attitude that we have to look after the establishment of the empire.

Even today we are waiting for Godot!

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!