Цялото писане е напечатано! Die ganze Schrift ist eingegeben! All writing is typed!

14.11.2023 06:19
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем в Деяния, глава 8, стих 37, че Филип отговаря на евнуха от Изтока:

Гедеон Библейски Деяния. 8:37 Но Филип му каза: Ако вярваш с цялото си сърце, може да се сбъдне. Но той отговори и каза: Вярвам, че Исус Христос е Божият Син.

И също толкова изненадващо е, че само Библията на Гедеон го описва по този начин. Така че във всички други Библии имаме:

Деяния 8,37 И като вървяха по пътя, стигнаха до един поток. Тогава скопецът каза: Ето, има вода; Какво ми пречи да се кръстя?[3]

Всъщност има поквара към кръщението на този библейски пасаж. Кръщение, което може първоначално да не е било включено в книгата Деяния. Всичко беше свързано с това да бъдеш последовател на царя, тоест Христос Исус.

Което означава, че всъщност бих се съгласил с тези, които твърдят, че Библията е фалшифицирана. Само:

Истината е, че цялото Писание е вдъхновено от Бог. Точно както намираме това в писмото до Тимотей.

2 Тим 3:16 Защото цялото писание, вдъхновено от Бога, е полезно за поука, за изобличение, за поправление, за възпитание в правдата.

И не! Бог не е написал конкретно издание. Той просто пусна няколко версии. Доколкото би било опровергано твърдението, че Библията е фалшифицирана.

Библията може да бъде повредена, ако Бог публикува конкретно издание, което впоследствие е променено. И аз не вярвам в това. Не! Бог публикува всички съществуващи издания. И също така не видя, че евангелията са 100 процента подобни.

Не мислиш ли?

Die ganze Schrift ist eingegeben!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir in der Apostelgeschichte im Kapitel 8 im Vers 37 lesen, dass Philippus dem Kämmerer aus dem Morgenland als Antwort gibt:

Gideonbibel Apostg. 8,37 Philippus aber sprach zu ihm: Wenn Du von ganzem Herzen glaubst, dann kann es geschehen. Er aber antwortete und sprach: Ich glaube, dass Jesus Christus Gottes Sohn ist.

Und es ist ebenso überraschend, dass es nur die Gideonbibel so wiedergibt. Wir also in allen anderen Bibel dann stehen haben:

Luther Apostelgeschichte 8,37 Und als sie auf der Straße dahinfuhren, kamen sie an ein Wasser. Da sprach der Kämmerer: Siehe, da ist Wasser; was hindert’s, dass ich mich taufen lasse?[3]

Es eigentlich eine Verfälschung in Richtung der Taufe dieser Bibelstelle gibt. Eine Taufe, die ursprünglich gar nicht in der Apostelgeschichte enthalten gewesen sein dürfte. Da ging es nur um Anhängerschaft, des Königs, also Christus Jesus.

Womit ich eigentlich denen Recht gegeben hätte, die behaupten, dass die Bibel verfälscht wurde. Nur:

Die Wahrheit ist, dass die gesamte Schrift von Gott inspiriert, also eingegeben ist. So wie wir dies im Timotheusbrief finden.

2Tim 3,16 Denn alle Schrift, von Gott eingegeben, ist nütze zur Lehre, zur Zurechtweisung, zur Besserung, zur Erziehung in der Gerechtigkeit,

Und nein! Gott hat keine bestimmte Ausgabe geschrieben. Er hat einfach mehrere Fassungen herausgebracht. Insofern die Aussage die Bibel wäre verfälscht widerlegt wäre.

Verfälscht könnte die Bibel sein, wenn Gott eine bestimmte Ausgabe herausgegeben hätte, die man nachträglich änderte. Und das glaube ich nicht. Nein! Gott hat all die vorhandenen Ausgaben herausgegeben. Und auch nicht geschaut, dass sich die Evangelien zu 100 Prozent gleichen.

Glaubst Du nicht?

All writing is typed!

It is surprising, dear friends, when we read in Acts chapter 8, verse 37, that Philip answers the eunuch from the East:

Gideon Bible Acts. 8:37 But Philip said to him, If you believe with all your heart, it can come to pass. But he answered and said, I believe that Jesus Christ is the Son of God.

And it is equally surprising that only the Gideon Bible describes it this way. So in all other Bibles we have:

Acts 8:37 And as they traveled by the road, they came to a stream. Then the eunuch said, Behold, there is water; What prevents me from being baptized?[3]

There is actually a corruption towards the baptism of this Bible passage. A baptism that may not have originally been included in the book of Acts. It was all about being a follower of the king, that is, Christ Jesus.

Which means I would actually have agreed with those who claim that the Bible has been falsified. Only:

The truth is that all Scripture is inspired by God. Just as we find this in the letter to Timothy.

2 Tim 3:16 For all scripture, by inspiration of God, is profitable for teaching, for reproof, for correction, for training in righteousness.

And no! God did not write a specific edition. He simply released several versions. Insofar as the statement that the Bible is falsified would be refuted.

The Bible could be corrupted if God published a specific edition that was subsequently changed. And I don't believe that. No! God published all the existing editions. And also didn't see that the gospels are 100 percent similar.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!