С поглед върху Исус! Mit Blick auf Jesus! With an eye on Jesus!

26.11.2023 06:10
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, скъпи приятели, че научаваме относително малко в Библията за отделните общности, до които Павел пише писмата. И затова е особено поразително, че той благодари на църквата във Филипи в глава 1 от стих 3 нататък във Филипяните, че съществуват.

Филипяни 1:3 Благодаря на моя Бог, като си спомням за вас, 4 както правя винаги във всичките си молитви за всички вас, и се моля с радост, 5 за вашето общение в благовестието от първия ден до днес. 6 И аз съм уверен в това, че този, който започна добро дело във вас, ще го завърши до деня на Христос Исус.

Съществува, въпреки че всъщност той е събрал общността.

Матей 12:30 Който не е с Мене, е против Мене; и който не събира с мене, разпилява.

Вчера отново гледах парче от „Wetten Dass…“. Последното предаване с Томас Готшалк. И винаги съм се впечатлявал. Впечатлен, защото никой не знаеше предварително какви залози ще дойдат тази вечер. Но хората продължават да се настройват отново и отново. Защото очакват нещо специално.

А вчера Томас Готшалк покани Хелене Фишер и Ширин Дейвис, които представиха ново издание на “atemlos”. А Ширин Дейвис изрази мнение, че да си инфлуенсър би било много важна работа. Защото хората могат да съчувстват на инфлуенсърите. Развивайте себе си.

Нещо, което ми липсва в днешната политика. Защото: Разбира се, ние участваме само в чисто визуална политика с нашия вестник. Нямаме пари, за да се намесим наистина в голямата политика. Е, можем да създадем една или две петиции. И така, вестник „Der (Christlich-) Liberale Bote” е смесица между религиозното списание на християнския свят и стилизацията на партия, която според нас е оптимално ориентирана към Библията. вестник на влиятелен човек, който понякога се описва като рицар, понякога като император, веднъж като пастор и веднъж като федерален председател на партия.

Разяснено голямо разнообразие от гледни точки по теми. Да се ​​даде възможност на хората да се развиват по-нататък. Докато истинската битка е за борба с бездомността.

Томас Готшалк не може да разбере инфлуенсърите. Докато се опитват да оставят света малко по-добър, отколкото са го намерили. Докато християнските инфлуенсъри гледат към Исус Христос.

Не мислиш ли?

Mit Blick auf Jesus!

Es ist überraschend, liebe Freunde, dass wir in der Bibel relativ wenig über die einzelnen Gemeinden erfahren, welchen Paulus die Briefe schreibt. Und so ist es besonders auffallend, dass er sich bei der Gemeinde in Phillipi im Philliperbrief im Kapitel 1 ab Vers 3 bei der Gemeinde bedankt, dass es diese gibt.

Philipper 1,3 Ich danke meinem Gott, sooft ich euer gedenke – 4 was ich allezeit tue in allen meinen Gebeten für euch alle, und ich tue das Gebet mit Freuden –, 5 für eure Gemeinschaft am Evangelium vom ersten Tage an bis heute; 6 und ich bin darin guter Zuversicht, dass der in euch angefangen hat das gute Werk, der wird’s auch vollenden bis an den Tag Christi Jesu.

Sie gibt, obwohl es doch eigentlich er gewesen ist, der die Gemeinde sammelt.

Mt 12,30 Wer nicht mit mir ist, der ist gegen mich; und wer nicht mit mir sammelt, der zerstreut.

Gestern habe ich mir wieder einmal ein Stück „Wetten dass …“ angeschaut. Die letzte Sendung mit Thomas Gottschalk. Und ich war immer wieder beeindruckt. Beeindruckt, weil ja im Vorfeld niemand wusste, was an diesem Abend für Wetten kommen werden. Die Menschen aber dennoch immer wieder aufschalten. Weil sie etwas Besonderes erwarten.

Und gestern, da hat Thomas Gottschalk Helene Fischer und Shirin Davis eingeladen, die eine Neuauflage von „atemlos“ präsentierten. Und Shirin Davis hat die Meinung vertreten, dass Influenzer ein ganz wichtiger Job wäre. Weil sich die Menschen in die Influenzer hineinversetzenn können. Sich selbst weiterentwickeln.

Etwas, dass mir an der heutigen Politik fehlt. Denn: Natürlich betreiben wir mit unserer Zeitung nur rein optisch Politik. Um wirklich in die große Politik einsteigen zu können, da fehlt uns das Geld. Nun, die eine oder andere Petition können wir schaffen. Und so ist die Zeitung Der (Christlich-) Liberale Bote“ eine Mischung zwischen Glaubensmagazin der christlichen Welt und der Stilisierung einer unserer Meinung nach optimal nach Bibel ausgerichteten Partei, genau genommen auch die Zeitung eines Influencers, der sich einmal als Ritter, einmal als Kaiser, einmal als Pastor und einmal als Bundesobmann einer Partei versteht.

Die unterschiedlichsten Blickwinkel auf Themen erklärt. Um den Menschen die Chance zu geben sich weiterzuentwickeln. Während es im eigentlichen Kampf um den Kampf gegen Obdachlosigkeit geht.

Thomas Gottschalk kann Influencer nicht verstehen. Während dem diese versuchen, die Welt ein Stück besser zu hinterlassen, als sie diese vorgefunden haben. Während christliche Influencer auf Jesus Christus sehen.

Glaubst Du nicht?

With an eye on Jesus!

It is surprising, dear friends, that we learn relatively little in the Bible about the individual communities to which Paul writes the letters. And so it is particularly striking that he thanks the church in Phillipi in Chapter 1 from verse 3 onwards in Philippians that they exist.

Philippians 1:3 I give thanks to my God as I remember you, 4 as I always do in all my prayers for you all, and I pray with joy, 5 for your fellowship in the gospel from the first day even to this day. 6 And I am confident of this, that he who began a good work in you will complete it until the day of Christ Jesus.

It exists, even though it was actually he who gathered the community.

Matthew 12:30 Whoever is not with me is against me; and whoever does not gather with me scatters.

Yesterday I watched a piece of “Wetten Dass…” again. The last broadcast with Thomas Gottschalk. And I was always impressed. Impressed because no one knew in advance what kind of bets would come that evening. But people still tune in again and again. Because they expect something special.

And yesterday, Thomas Gottschalk invited Helene Fischer and Shirin Davis, who presented a new edition of “atemlos”. And Shirin Davis expressed the opinion that being an influencer would be a very important job. Because people can empathize with the influencers. Develop yourself.

Something that I miss in today's politics. Because: Of course we only engage in purely visual politics with our newspaper. We don't have the money to really get involved in big politics. Well, we can create one or two petitions. And so the newspaper “Der (Christlich-) Liberale Bote” is a mixture between the religious magazine of the Christian world and the stylization of a party that, in our opinion, is optimally oriented towards the Bible. Strictly speaking, it is also the newspaper of an influencer who sometimes describes himself as a knight and sometimes as an emperor , once as a pastor and once as the federal chairman of a party.

A wide variety of perspectives on topics explained. To give people the chance to develop further. While the real fight is about fighting homelessness.

Thomas Gottschalk cannot understand influencers. While they try to leave the world a little better than they found it. While Christian influencers look to Jesus Christ.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!