Господ е призовал хората! Gott hat die Menschen berufen! God has called people!

01.12.2023 06:45 (zuletzt bearbeitet: 01.12.2023 07:44)
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, скъпи приятели, когато прочетете в стихове 28 до 30 от 1 Коринтяни 12, че Бог Отец е призовал отделните служители. И така: не ръководството на църквата решава това, нито дори обществото, а Бог.

1 Коринтяни 12:28 И Бог постави в църквата, първо, апостоли, второ, пророци, трето, учители; след това даде сила да вършат чудеса, след това дарби за изцеление, помощ, напътствие и различни езици. 29 Всички ли са апостоли? Всички ли са пророци? Всички ли са учители? Всички ли имат силата да правят чудеса, 30 всички ли имат дарбите на изцеление? Всички ли говорят на езици? Могат ли всички да излежат? 31 Но се стремете към по-големи дарове! И искам да ви покажа още по-добър начин.

И за да бъда честен, чувствам се ограбен, когато Робърт Сомър отново е признат за бездомен проект за проекта AUGUSTIN, докато Робърт Сомър никога не е бил бездомен нито ден през целия си живот. Според интервю те дори се съмняват, че бездомните хора могат дори да управляват вестник.

https://augustin.or.at/seit-10-jahren-fu...spektakulaeren/

Докато си мисля:

Какво искаш да кажеш, че не можем да направим това? Бях бездомен от 2001 до 2006 г. И създавам вестник с Liberal Messenger. И отново останах бездомен през 2018 г., след като се осмелиха да платят за постоянно общинския ми апартамент, защото имах общински апартамент 1 година след изборите за NR през 2017 г., които се състезавах като най-добрия кандидат за бездомните в политиката (ODP). стоят празни.

Пътувах из страната в продължение на 6 месеца, през родината на жена ми България в продължение на 2 месеца и след това се върнах, за да намеря назначен отсъстващ уредник и подаден иск за изгонване. Така че единственият начин да остана заедно с жена ми беше да отида в България.

Така че общността етикетира нормален журналист, който, подобно на KURIER или KRONE, изтъква чернокожите африканци като colpotors, докато същата общност пита действителните бездомни хора, които правят вестници, защо всъщност биха направили вестник за бездомници.

Странно!

Не мислиш ли?

Gott hat die Menschen berufen!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn man im 1.Korinther 12 in den Versen 28 bis 30 liest, dass Gott Vater die einzelnen MitarbeiterInnen berufen hat. Also: Nicht eine Kirchleitung dies beschließt, oder gar die Gesellschaft, sondern Gott.

1.Korinther 12,28 Und Gott hat in der Gemeinde eingesetzt erstens Apostel, zweitens Propheten, drittens Lehrer, dann gab er die Kraft, Wunder zu tun, dann Gaben, gesund zu machen, zu helfen, zu leiten und mancherlei Zungenrede. 29 Sind sie denn alle Apostel? Sind sie alle Propheten? Sind sie alle Lehrer? Haben sie alle die Kraft, Wunder zu tun, 30 haben sie alle Gaben, gesund zu machen? Reden sie alle in Zungen? Können sie alle auslegen? 31 Strebt aber nach den größeren Gaben! Und ich will euch einen noch besseren Weg zeigen.

Und ich fühle mich ehrlich gesagt gerollt, wenn man wieder einmal Robert Sommer für das Projekt AUGUSTIN als Obdachlosenprojekt auszeichnet, während Robert Sommer in seinem ganzen Leben noch nie einen Tag obdachlos war. Ja laut einem Interview sogar anzweifelt, dass Obdachlose überhaupt eine Zeitung machen könnten.

https://augustin.or.at/seit-10-jahren-fu...spektakulaeren/

Während dem ich mir denke:

Was heißt, dass können wir nicht? Ich war doch von 2001 bis 2006 obdachlos. Und ich mache mit dem Liberalen Boten eine Zeitung. Und ich war noch einmal 2018 obdachlos. Nachdem man sich, weil ich eine Gemeindewohnung 8 Monate leer stehen ließ, bezahlt aber unbewohnt, 2018 dazu entschloß, mich und meine Frau zu delogieren. 1 Jahr nachdem ich die NR-Wahl 2017 als Spitzenkandidat der Obdachlosen in der Politik (ODP) bestritten hatte.Gut, dann blieb uns wirklich nichts anderes übrig als der Weg nach Bulgarien.

6 Monate durch das Land reiste, 2 Monate durch die Heimat meiner Frau Bulgarien und dann bei Rückkehr die Bestellung eines Abwesenheitskurrators und die Einreichung einer Delogierungsklage vorfand. So das ich mit meiner Frau nur zusammenbleiben konnte, in dem wir eben nach Bulgarien auswichen.

Da zeichnet die Gemeinde also einen normalen Journalisten, der einfach, so wie der KURIER oder die KRONE Schwarzafrikaner als Kolpotöre nutzt, aus, während dem die selbe Gemeinde tatsächliche Obdachlose, die Zeitung machen, fragt, warum Sie eigentlich Obdachlosenzeitung machen würden.

Seltsam!

Glaubst Du nicht?

God has called people!

It is surprising, dear friends, when you read in verses 28 to 30 of 1 Corinthians 12 that God the Father has called the individual employees. So: It is not a church leadership that decides this, or even society, but God.

1 Corinthians 12:28 And God appointed in the church, firstly, apostles, secondly, prophets, thirdly, teachers; then he gave power to do miracles, then gifts of healing, of helping, of guiding, and of various tongues. 29 Are they all apostles? Are they all prophets? Are they all teachers? Do they all have the power to perform miracles, 30 do they all have the gifts of healing? Do they all speak in tongues? Can they all lay out? 31 But strive for greater gifts! And I want to show you an even better way.

And to be honest, I feel ripped off when Robert Sommer is once again recognized as a homeless project for the AUGUSTIN project, while Robert Sommer has never been homeless for a day in his entire life. According to an interview, they even doubt that homeless people could even run a newspaper.

https://augustin.or.at/seit-10-jahren-fu...spektakulaeren/

While I think to myself:

What do you mean we can't do that? I was homeless from 2001 to 2006. And I create a newspaper with the Liberal Messenger. And I was homeless again in 2018, after they dared to permanently pay for my council apartment because I had a council apartment 1 year after the NR election in 2017, which I contested as the top candidate for the homeless in politics (ODP). to stand empty.

Traveled around the country for 6 months, through my wife's home country of Bulgaria for 2 months and then returned to find an absent curator appointed and a eviction claim filed. So the only way I could stay together with my wife was to go to Bulgaria.

So the community labels a normal journalist who, like the KURIER or the KRONE, singles out black Africans as colpotors, while the same community asks actual homeless people who make newspapers why they would actually make a homeless newspaper.

Strange!

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!