Врагове на Бога? Feinde Gottes? Enemies of God?

09.12.2023 05:39
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем в Римляни глава 5, стих 10, че сме били врагове на Бог. Защото думата „враг” е доста ясно дефинирана и дори по времето на Павел от Тарс е означавала същото, което означава и днес. А именно: че единият се надига срещу другия. Не можете да се понасяте.

Римляни 5:10 Защото, ако бяхме помирени с Бога чрез смъртта на Неговия Син, докато бяхме още врагове, колко повече ще се спасим чрез Неговия живот, сега, когато сме помирени. 11 Не само това, но и се хвалим в Бога чрез нашия Господ Исус Христос, чрез когото сега получихме умилостивение.

Дойде момент, когато двама души вече не говорят помежду си. Продължава да се натрупва. И тези хора след това действат един срещу друг. Ако имат достатъчно сила, това може да доведе дори до война.

И това, което Павел пише, е изключително физическо. Защото: В стих 11 той веднага се обръща към Господ Исус Христос. И както ни показва Откровението, Господ е владетел.

Откровение 17:14 Те ще се бият срещу Агнето и Агнето ще ги победи, защото той е Господар на господарите и Цар на царете, а тези, които са с него, са призвани, избрани и вярващи.

Вчера бях щастлив. Защото сега един от съветниците на Kickl или той лично най-накрая ми обясни, че е готов да говори. И отключи такава точка, както си мисля отдавна.

Замяна на Herbert Kickl по време на висок полет. FPÖ няма да се съгласи с това.

Но да се състави правителство срещу Херберт Кикъл, както спомена Вернер Коглер вчера? И на мен това ми изглежда безсмислено. Възможно е да се състави правителство, което да защити система. В крайна сметка не се произнасяйте срещу никого.

Ако правителствената програма е изключително „Ние сме против Хърбърт Кикъл“ или, както преди, „Ние сме за Себастиан Курц“, тогава това означава застой. Застой, за който Австрия в момента плаща скъпо. Докато опозицията след това излиза с много предложения, които не се приемат, защото вече няма партийно приятелство, а враждебност между партиите в Австрия.

Не мислиш ли?

Feinde Gottes?

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir im Römerbrief im Kapitel 5, im Vers 10 lesen, dass wir Feinde Gottes gewesen sind. Denn das Wort „Feind“ ist ziemlich klar definiert und bedeutete auch schon in der Zeit des Paulus von Tarsus das selbe wie heute. Nämlch: Das sich der eine gegen den anderen erhebt. Man sich nicht ausstehen kann.

Römer 5,10 Denn wenn wir mit Gott versöhnt worden sind durch den Tod seines Sohnes, als wir noch Feinde waren, um wie viel mehr werden wir selig werden durch sein Leben, nachdem wir nun versöhnt sind. 11 Nicht allein aber das, sondern wir rühmen uns auch Gottes durch unsern Herrn Jesus Christus, durch den wir jetzt die Versöhnung empfangen haben.

Ein Moment gekommen ist, in dem zwei Menschen nicht mehr miteinander reden. Es sich weiter aufbauscht. Und diese Menschen dann gegeneinander agieren. Sollten sie ausreichend Macht besitzen, so kann dies sogar bis zu Kriegen führen.

Und das, was Paulus da schreibt ist höchst physisch. Denn: Er schwenkt im Vers 11 dann gleich zum Herrn Jesus Christus. Und wie uns die Offenbarung zeigt, ist ein Herr ein Regierender ist.

Offb 17,14 Die werden gegen das Lamm kämpfen, und das Lamm wird sie überwinden, denn es ist der Herr aller Herren und der König aller Könige, und die mit ihm sind, sind die Berufenen und Auserwählten und Gläubigen.

Gestern habe ich mich gefreut. Weil mir jetzt doch endlich einer der Berater Kickls oder er persönlich erklärt hat, dass er bereit ist zu reden. Und so einen Punkt ausgelöst hat, denn ich mir schon lange denke.

Während eines Höhenfluges Herbert Kickl austauschen. Das wird einem die FPÖ nicht mitspielen.

Eine Regierung aber gegen Herbert Kickl zu bilden, so wie dies gestern Werner Kogler angesprochen hat? Das erscheint mir auch nicht sinnvoll. Man kann zwar vielleicht zur Abwehr eines Systems eine Regierung bilden. Letztlich aber nicht gegen jemand regieren.

Wenn das Regierungsprogramm ausschließlich „Wir sind gegen Herbert Kickl“ heißt, oder wie bisher „Wir sind für Sebastian Kurz“, dann bedeutet das Stillstand. Ein Stillstand, den derzeit Österreich teuer zu bezahlen hat. Während dann aus der Opposition lauter Vorschläge kommen, die nicht angenommen werden, weil ja bei den Parteien in Österreich nicht mehr Parteifreundschaft sondern Feindschaft besteht.

Glaubst Du nicht?

Enemies of God?

It is surprising, dear friends, when we read in Romans chapter 5, verse 10, that we have been enemies of God. Because the word “enemy” is quite clearly defined and even in the time of Paul of Tarsus it meant the same thing as it does today. Namely: that one rises up against the other. You can't stand each other.

Romans 5:10 For if we were reconciled to God through the death of his Son, while we were yet enemies, how much more shall we be saved through his life, now that we have been reconciled. 11 Not only this, but we also glory in God through our Lord Jesus Christ, through whom we have now received atonement.

A moment has come when two people no longer talk to each other. It continues to build up. And these people then act against each other. If they have enough power, this can even lead to war.

And what Paul writes is extremely physical. Because: In verse 11 he immediately turns to the Lord Jesus Christ. And as Revelation shows us, a Lord is a ruler.

Rev 17:14 They will fight against the Lamb, and the Lamb will overcome them, for he is the Lord of lords and the King of kings, and those who are with him are the called and chosen and believers.

Yesterday I was happy. Because now one of Kickl's advisors or he personally has finally explained to me that he is ready to talk. And it triggered such a point, as I have been thinking for a long time.

Replacing Herbert Kickl during a high flight. The FPÖ won't play along with that.

But to form a government against Herbert Kickl, as Werner Kogler mentioned yesterday? That doesn't seem to make sense to me either. It is possible to form a government to defend a system. Ultimately, don't rule against anyone.

If the government program is exclusively “We are against Herbert Kickl” or, as before, “We are for Sebastian Kurz”, then that means standstill. A standstill that Austria is currently paying dearly for. While the opposition then comes up with a lot of proposals that are not accepted because there is no longer party friendship but hostility among the parties in Austria.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!