Исус беше женен? War Jesus verheiratet? Was Jesus married?

15.12.2023 07:33
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Учудващо е, скъпи приятели, колко остро Павел ясно се противопоставя на Исус пред съвременниците на Исус. В който той изисква епископът да бъде добър баща на жена си и децата си. Защото иначе нямаше да знае как да води църква.

1 Тимотей 3:1 Това със сигурност е вярно: ако някой се стреми към службата на епископ[1], той желае висока задача. 2 Но епископът трябва да бъде непорочен, съпруг на една жена, трезвен, благоразумен, достоен, гостоприемен, изкусен в поучаването, 3 не пияница, не буен, а добър, не свадлив, не алчен, 4 добър управител на своя дом и има послушни деца, за всяка чест. 5 Защото, ако някой не знае как да управлява собствената си къща, как може да се грижи за Божията църква?

Павел обвинява Исус Христос, ако е бил неженен, както църквите често твърдят днес, че изобщо не е бил в състояние да води църква. Глупости разбира се!

Слава Богу, това е едно от местата, където църквата противоречи на Библията. Защото, ако се вгледате внимателно в разпъването и възкресението, ще видите, че Мария Магдалена се споменава отново и отново с Мария, майката на Исус.

И ако прочетете първите 5 стиха от 2 Йоан без изкуствено вмъкнато подзаглавие, тогава се казва:

2 Йоан 1 Старецът на избраната Госпожа и нейните деца, които обичам в истината, и не само аз, но и всички, които са познали истината, 2 защото истината, която пребъдва в нас и с нас ще бъде завинаги: 3 Благодат, милост, мир от Бог Отец и от Исус Христос, Сина на Отца, да бъдат с нас в истина и любов! 4 Много се зарадвах, защото намерих между твоите чада такива, които ходят в истината, според заповедта, която получихме от Отца. 5 И сега те моля, Владичице моя, не като че ли ти пиша нова заповед, но тази, която имаме от самото начало, да се обичаме един друг. 6 И това е любовта да ходим според заповедите Му; Това е заповедта, както я чухте отначало, да ходите в нея.

И наскоро някой ми каза, че равините по времето на Исус трябва да са били женени. Така направи и равин Исус.

Матей 26:25 Тогава Юда, който Го предаде, отговори и каза: Аз ли съм, учителю? Той му каза: Ти така казваш.

Марк 9:5 И Петър в отговор каза на Иисус: Учителю, това е добро за нас; Ще построим три шатри, една за теб, една за Мойсей и една за Илия.

Йоан 1:49 Натанаил му отговори: Рави, ти си Божият Син, ти си царят на Израел.

Йоан 3:2 Той дойде при Исус през нощта и Му каза: Учителю, знаем, че си учител, който идва от Бога; защото никой не може да извърши знаменията, които вие правите, ако Бог не е с него.

Така че, ако Исус е бил равин, той е бил женен. А съпругата му вероятно е била Мария Магдалена.

Не мислиш ли?

War Jesus verheiratet?

Es ist doch überraschend, liebe Freunde, in welcher Härte sich Paulus da vor Zeitgenossen von Jesus klar gegen Jesus stellt. In dem er die Forderung aufstellt, dass ein Bischof man einer Frau und seinen Kindern ein guter Vater sein solle. Weil er ja ansonsten nicht wüsste, wie man eine Gemeinde leitet.

1.Timotheus 3,1 Das ist gewisslich wahr: Wenn jemand ein Bischofsamt[1] erstrebt, begehrt er eine hohe Aufgabe. 2 Ein Bischof aber soll untadelig sein, Mann einer einzigen Frau, nüchtern, besonnen, würdig, gastfrei, geschickt im Lehren, 3 kein Säufer, nicht gewalttätig, sondern gütig, nicht streitsüchtig, nicht geldgierig, 4 einer, der seinem eigenen Haus gut vorsteht und gehorsame Kinder hat, in aller Ehrbarkeit. 5 Denn wenn jemand seinem eigenen Haus nicht vorzustehen weiß, wie soll er für die Gemeinde Gottes sorgen?

Paulus also Jesus Christus, sollte dieser unverheiratet gewesen sein, so wie dies heute die Kirchen oftmals behaupten, vorwirft, dass dieser gar keine Gemeinde hätte leiten können. Unsinn natürlich!

Gott sei Dank ist es eine der Stellen, an denen die Kirche der Bibel widerspricht. Denn schaut man genau zur Kreuzigung und Auferstehung so sieht man das immer wieder gerade Maria Magdalena mit Maria, der Mutter Jesu erwähnt wird.

Und liest man den 2.Johannesbrief die ersten 5 Verse, ohne die künstlich eingefügte Zwischenüberschrift, dann steht dort:

2.Johannes 1 Der Älteste an die auserwählte Herrin und ihre Kinder, die ich lieb habe in der Wahrheit, und nicht allein ich, sondern auch alle, die die Wahrheit erkannt haben, 2 um der Wahrheit willen, die in uns bleibt und bei uns sein wird in Ewigkeit: 3 Gnade, Barmherzigkeit, Friede von Gott, dem Vater, und von Jesus Christus, dem Sohn des Vaters, sei mit uns in der Wahrheit und in der Liebe! 4 Ich habe mich sehr gefreut, dass ich unter deinen Kindern solche gefunden habe, die in der Wahrheit wandeln, nach dem Gebot, das wir vom Vater empfangen haben. 5 Und nun bitte ich dich, Herrin – nicht als schriebe ich dir ein neues Gebot, sondern das, das wir gehabt haben von Anfang an –, dass wir uns untereinander lieben. 6 Und das ist die Liebe, dass wir wandeln nach seinen Geboten; das ist das Gebot, wie ihr’s gehört habt von Anfang an, dass ihr darin wandelt.

Und unlängst hat mir jemand erzählt, dass Rabbis in der Zeit Jesu verheiratet gewesen sein müssen. So wohl auch Rabbi Jesus.

Mt 26,25 Da antwortete Judas, der ihn verriet, und sprach: Bin ich’s, Rabbi? Er sprach zu ihm: Du sagst es.

Mk 9,5 Und Petrus antwortete und sprach zu Jesus: Rabbi, hier ist für uns gut sein; wir wollen drei Hütten bauen, dir eine, Mose eine und Elia eine.

Joh 1,49 Nathanael antwortete ihm: Rabbi, du bist Gottes Sohn, du bist der König von Israel!

Joh 3,2 Der kam zu Jesus bei Nacht und sprach zu ihm: Rabbi, wir wissen, dass du ein Lehrer bist, von Gott gekommen; denn niemand kann die Zeichen tun, die du tust, es sei denn Gott mit ihm.

Wenn Jesus also Rabbi war, so war er verheiratet. Und seine Frau war wohl Maria Magdalena.

Glaubst Du nicht?

Was Jesus married?

It is surprising, dear friends, how harshly Paul clearly opposes Jesus in front of Jesus' contemporaries. In which he demands that a bishop should be a good father to his wife and children. Because otherwise he wouldn't know how to lead a church.

1 Timothy 3:1 This is certainly true: If someone aspires to the office of bishop[1], he desires a high task. 2 But a bishop should be blameless, husband of one wife, sober, prudent, worthy, hospitable, skilled in teaching, 3 not a drunkard, not violent, but kind, not quarrelsome, not greedy, 4 a good ruler of his own house and has obedient children, in all honor. 5 For if anyone does not know how to manage his own house, how can he care for the church of God?

Paul accuses Jesus Christ, if he was unmarried, as the churches often claim today, of not being able to lead a church at all. Nonsense of course!

Thank God it is one of the places where the church contradicts the Bible. Because if you look closely at the crucifixion and resurrection, you will see that Mary Magdalene is mentioned again and again with Mary, the mother of Jesus.

And if you read the first 5 verses of 2 John without the artificially inserted subheading, then it says:

2 John 1 The elder to the chosen Lady and her children, whom I love in the truth, and not I only, but also all who have known the truth, 2 because of the truth which abides in us and with us will be forever: 3 Grace, mercy, peace from God the Father and from Jesus Christ, the Son of the Father, be with us in truth and in love! 4 I rejoiced greatly because I found among your children those who walk in the truth, according to the commandment we received from the Father. 5 And now I ask you, my Lady, not as if I were writing you a new commandment, but the one we have had from the beginning, that we love one another. 6 And this is love, that we should walk according to his commandments; This is the commandment, as you heard it from the beginning, that you should walk in it.

And recently someone told me that rabbis in the time of Jesus must have been married. So did Rabbi Jesus.

Mt 26:25 Then Judas, who betrayed him, answered and said, Is it I, Rabbi? He said to him: You say so.

Mark 9:5 And Peter answered and said to Jesus, Rabbi, this is good for us; We will build three tents, one for you, one for Moses, and one for Elijah.

John 1:49 Nathanael answered him, Rabbi, you are the Son of God, you are the King of Israel.

John 3:2 He came to Jesus by night and said to him, Rabbi, we know that you are a teacher come from God; for no one can do the signs that you do unless God is with him.

So if Jesus was a rabbi, he was married. And his wife was probably Mary Magdalene.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!