В какво вярваше Филип? Was glaubte Philippi? What did Philippi believe?

19.12.2023 06:54

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, скъпи приятели, когато виждаме, че Павел, според Филипяни глава 1 от стих 2, благодари на своя Бог, че има църква във Филипи. Църква, която работи върху евангелието. Изграждането на Божието царство.

Филипяни 1:1 Павел и Тимотей, слуги на Христос Исус, до всички светии в Христос Исус, които са във Филипи, с епископите и дяконите: [1] 2 Благодат и мир на вас от Бога, нашия Отец, и Господ Исус Христос. 3 Благодаря на моя Бог винаги, когато си спомням за вас, 4 което правя винаги във всичките си молитви за всички вас, и се моля с радост, 5 за вашето общение в благовестието от първия ден до днес. 6 И аз съм уверен в това, че този, който започна добро дело във вас, ще го завърши до деня на Христос Исус.

Учудващо е, че той не говори за нашия Бог или нашия Баща тук, а за неговия.

Дали Филипи е доказателство за тезата, че е имало много градове, които не са приели християнската вяра и все пак са искали да участват в изграждането на Царството Божие? Тези, които се застъпваха само за евангелието, а не за християнската вяра.

Какво мислиш?

Was glaubte Philippi?

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir sehen, dass Paulus, so der Philliperbrief Kapitel 1 ab Vers 2, seinem Gott dankt, dass es in Philippi eine Gemeinde gibt. Eine Gemeinde die an dem Evangelium arbeitet. Dem Aufbau des Reich Gottes.

Philipper 1,1 Paulus und Timotheus, Knechte Christi Jesu, an alle Heiligen in Christus Jesus in Philippi samt den Bischöfen und Diakonen:[1] 2 Gnade sei mit euch und Friede von Gott, unserm Vater, und dem Herrn Jesus Christus! 3 Ich danke meinem Gott, sooft ich euer gedenke – 4 was ich allezeit tue in allen meinen Gebeten für euch alle, und ich tue das Gebet mit Freuden –, 5 für eure Gemeinschaft am Evangelium vom ersten Tage an bis heute; 6 und ich bin darin guter Zuversicht, dass der in euch angefangen hat das gute Werk, der wird’s auch vollenden bis an den Tag Christi Jesu.

Wobei es überraschend ist, dass er hier nicht von unserem Gott oder unserem Vater spricht, sondern von seinem.

Ist Philippi also ein Beweis für die These, das es zahlreiche Städte gab, die den christlichen Glauben nicht annahmen und dennoch am Aufbau des Reich Gottes mitwirken wollten? Die sich also nur für das Evangelium, nicht aber für den christlichen Glauben einsetzten.

Was glaubst Du?

What did Philippi believe?

It is surprising, dear friends, when we see that Paul, according to Philippians chapter 1 from verse 2, thanks his God that there is a church in Philippi. A church that works on the gospel. The building of the kingdom of God.

Philippians 1:1 Paul and Timothy, servants of Christ Jesus, to all the saints in Christ Jesus who are in Philippi, with the bishops and deacons:[1] 2 Grace to you and peace from God our Father and the Lord Jesus Christ. 3 I give thanks to my God whenever I remember you, 4 which I always do in all my prayers for you all, and I pray with joy, 5 for your fellowship in the gospel from the first day to this day. 6 And I am confident of this, that he who began a good work in you will complete it until the day of Christ Jesus.

It is surprising that he is not talking about our God or our Father here, but about his.

So is Philippi proof of the thesis that there were numerous cities that did not accept the Christian faith and still wanted to participate in building the Kingdom of God? Those who only advocated the gospel and not the Christian faith.

What do you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

Antworten

Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!