Завръщането на Исус! Die Rückkehr Jesu! The return of Jesus!

16.01.2024 08:07
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, скъпи приятели, когато днес атеистите ни казват, че Библията не може да е истина. Защото Исус не се върна в очаквания момент. Трябваше да се види как идва в облаците. Нещо, което уж никога не се е случвало.

Матей 24:30 И тогава знамението на Човешкия Син ще се появи на небето. И тогава всички земни племена ще скърбят и ще видят Човешкия Син да идва в небесните облаци с голяма сила и слава.

Освен ако, разбира се, не гледате на Библията съзнателно, т.е. отделно от църковното учение. Защото: Тогава ще намерите това второ пришествие.

Там намираме обръщането на Павел в Деяния, глава 26 в стихове от 12 до 15. На кого всъщност Исус се яви в облаците, както предсказа:

Деяния 26:12 И така, когато пътувах за Дамаск с власт и поръчение от главните свещеници, 13 посред бял ден, царю, видях по пътя светлина от небето, по-ярка от сиянието на слънцето, разпознавайки мен и онези, които пътуваха с мен, осветени. 14 И когато всички паднахме на земята, чух глас да ми говори, казвайки на еврейски: Савле, Савле, защо ме преследваш? Ще ви бъде трудно да устоите на ужилването[2]. 15 Но аз казах: Господи, кой си Ти? Господ каза: Аз съм Исус, когото ти гониш; 16 Сега станете и се изправете на краката си. За това ти се явих, за да те избера за слуга и за свидетел на това, което си видял и как ще ти се явя.

И тогава Павел ще бъде този, който ще пренесе ученията на Исус по целия свят. Така че това появяване може всъщност да е второто пришествие.

Възможно ли е да сме пренебрегнали много знамения от Откровението, защото просто сме си ги представяли по различен начин?

Какво мислиш?

Die Rückkehr Jesu!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn die Atheisten uns heute erzählen, dass die Bibel doch nicht wahr sein könne. Weil doch Jesus zum erwarteten Augenblick nicht zurückgekehrt ist. Man ihn in den Wolken kommend sehen hätte sollen. Etwas, dass doch angeblich nie stattfand.

Mt 24,30 Und dann wird erscheinen das Zeichen des Menschensohns am Himmel. Und dann werden wehklagen alle Stämme der Erde und werden sehen den Menschensohn kommen auf den Wolken des Himmels mit großer Kraft und Herrlichkeit.

Außer natürlich, wenn man einmal die Bibel bewusst, also von der kirchlichen Lehre losgelöst betrachtet. Weil: Dann findet man diese Wiederkunft schon.

Da finden wir in der Apostelgeschichte Kapitel 26 in den Versen 12 bis 15, die Bekehrung des Paulus. Dem Jesus, so wie dieser es vorhergesagt hat, tatsächlich in den Wolken erschien:

Apostelgeschichte 26,12 Als ich darum nach Damaskus reiste mit Vollmacht und im Auftrag der Hohenpriester, 13 sah ich mitten am Tage, o König, auf dem Weg ein Licht vom Himmel, heller als der Glanz der Sonne, das mich und die mit mir reisten umleuchtete. 14 Als wir aber alle zu Boden stürzten, hörte ich eine Stimme zu mir reden, die sprach auf Hebräisch: Saul, Saul, was verfolgst du mich? Es wird dir schwer sein, wider den Stachel zu löcken[2]. 15 Ich aber sprach: Herr, wer bist du? Der Herr sprach: Ich bin Jesus, den du verfolgst; 16 steh nun auf und stell dich auf deine Füße. Denn dazu bin ich dir erschienen, um dich zu erwählen zum Diener und zum Zeugen für das, was du gesehen hast und wie ich dir erscheinen will.

Und Paulus wird es dann sein, der die Lehre Jesu in alle Welt tragen soll. So das diese Erscheinung tatsächlich die Wiederkunft gewesen sein kann.

Ist es denkbar, dass wir zahlreiche Zeichen die Offenbarung entsprechend übersahen, weil wir sie uns einfach anders vorgestellt haben?

Was glaubst Du?

The return of Jesus!

It is surprising, dear friends, when atheists tell us today that the Bible cannot be true. Because Jesus did not return at the expected moment. He should have been seen coming in the clouds. Something that supposedly never happened.

Matthew 24:30 And then the sign of the Son of Man will appear in heaven. And then all the tribes of the earth will mourn, and they will see the Son of Man coming in the clouds of heaven with great power and glory.

Unless, of course, you look at the Bible consciously, i.e. separately from church teaching. Because: Then you will find this second coming.

There we find Paul's conversion in Acts chapter 26 in verses 12 to 15. To whom Jesus actually appeared in the clouds, as he predicted:

Acts 26:12 Therefore, as I was traveling to Damascus by authority and commission from the chief priests, 13 in the middle of the day, O king, I saw on the way a light from heaven, brighter than the brightness of the sun, recognizing me and those who were traveling with me illuminated. 14 And as we all fell to the ground, I heard a voice speaking to me, saying in Hebrew, Saul, Saul, why are you persecuting me? It will be difficult for you to resist the sting[2]. 15 But I said, Lord, who are you? The Lord said, I am Jesus, whom you are persecuting; 16 Now get up and stand on your feet. For this purpose I appeared to you, to choose you as a servant and as a witness of what you have seen and how I will appear to you.

And it will then be Paul who will carry the teachings of Jesus to all the world. So that this appearance could actually have been the second coming.

Is it conceivable that we overlooked numerous signs of Revelation because we simply imagined them differently?

What do you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!