Станете по-съвършени в живота? Im Leben vollkommener werden? Become more perfect in life?

26.03.2024 07:57
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Винаги е изненадващо, скъпи приятели, когато сме обвинявани от мними християни, че казваме, че не бихме могли да бъдем християни, ако не живеем съвършено. Защото Исус вече е този, който посочва това:

Йоан 8:7 И когато те упорстваха да го питат това, той се изправи и им каза: Който от вас е безгрешен, нека пръв хвърли камък върху нея.

Защото Павел вече ни посочва, че това е напълно невъзможно.

1 Солунци 4:1 Освен това, братя и сестри, ние ви молим и увещаваме в Господ Исус, тъй като сте получили от нас как трябва да ходите, за да угодите на Бога, което и правите, че в това винаги... станете по-съвършени.

В действителност перфектният живот е невъзможен за нас. Просто не обичаме да си го признаваме.

И се чудя колко далеч не беше точно моментът, в който Исус пусна всички, когато имаше предвид, че този, който е невинен, ще хвърли първия камък, което накара санхидрина да реши, че Исус трябва да умре.

Тъй като той, слугите на тамплиерите, вероятно е бил на първия ред при убиването с камъни, Исус тук показва еврейското лидерство на хората и по този начин доказва:

Ръководството на църквата не е по-добро от вас.

Не мислиш ли?

Im Leben vollkommener werden?

Es ist immer wieder überraschend, liebe Freunde, wenn wir von angeblichen Christen angeschuldigt werden, dass wir doch keine Christen sein könnten, wenn wir nicht vollkommen leben würden. Weil es schon Jesus ist, der darauf hinweist:

Joh 8,7 Als sie ihn nun beharrlich so fragten, richtete er sich auf und sprach zu ihnen: Wer unter euch ohne Sünde ist, der werfe den ersten Stein auf sie.

Weil uns schon Paulus darauf hinweist, dass dies vollkommen unmöglich ist.

1.Thessalonicher 4,1 Weiter, Brüder und Schwestern, bitten und ermahnen wir euch in dem Herrn Jesus – da ihr von uns empfangen habt, wie ihr wandeln sollt, um Gott zu gefallen, was ihr ja auch tut –, dass ihr darin immer vollkommener werdet.

In Wahrheit ist uns ein perfektes Leben unmöglich. Nur geben wir dies ungerne zu.

Und ich frage mich, wie weit es nicht genau der Moment war, als Jesus alle gehen ließ, in dem er meinte, dass derjenige der ohne Fehler wäre den ersten Stein werfe, welchen den Sanhidrin zu dem Beschluss führten, dass Jesus sterben müsse.

Weil er, die Templerdiener standen wohl bei der Steinigung in erster Reihe, Jesus hier die jüdische Leitung dem Volk vorführt und damit belegt:

Die Kirchleitung ist auch nicht besser als ihr.

Glaubst Du nicht?

Become more perfect in life?

It is always surprising, dear friends, when we are accused by alleged Christians of saying that we could not be Christians if we did not live perfectly. Because it is already Jesus who points this out:

John 8:7 And when they persisted in asking him this, he stood up and said to them, Let him who is without sin among you be the first to throw a stone at her.

Because Paul already points out to us that this is completely impossible.

1 Thessalonians 4:1 Furthermore, brothers and sisters, we beseech and admonish you in the Lord Jesus, since you have received from us how you should walk to please God, which is what you are doing, that in this you always... become more perfect.

In reality, a perfect life is impossible for us. We just don't like to admit it.

And I wonder how far it wasn't exactly the moment when Jesus let everyone go, when he meant that the one who was without fault would throw the first stone, which led the Sanhidrin to decide that Jesus had to die.

Because he, the Templar servants, were probably in the first row at the stoning, Jesus here shows the Jewish leadership to the people and thus proves:

The church leadership is no better than you.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!