Битката на духовете! Kampf der Geister! Battle of the Spirits!

07.04.2024 07:22
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Винаги е изненадващо, скъпи приятели, когато хората ни питат защо смятаме, че това е битка на разума. Изненадващо, защото точно това можете да прочетете в стихове 1 и 2 в Ефесяни 2 глава.

Ефесяни 2:1 И вие бяхте мъртви във вашите престъпления и грехове, 2 в които преди сте ходили според обичая на този свят, под властта на владетеля на въздуха, сиреч Духа, който действа в тях по това време деца на неподчинение.

Тук дяволът е ясно обявен за мощен и дух, който шумно ни безпокои

2 Коринтяни 4:4 На онези, които не вярват, чиито умове са били заслепени от бога на този свят, за да не видят ярката светлина на благовестието на славата на Христос, който е образ на Бога.

Заслепи смисъла.

Докато Бог е духът, който иска да оформи света към по-добро и за съвместно съществуване. Според Евангелието на Йоан това също е дух:

Йоан 4:24 Бог е дух и онези, които Му се покланят, трябва да Му се покланят с дух и истина.

Дух, който иска да съди първия дух.

Йоан 12:31 Сега е присъдата над този свят; сега князът на този свят ще бъде изгонен.

Йоан 14:30 Вече няма да говоря много с вас, защото князът на този свят идва. Той няма власт над мен.

Йоан 16:11 за съда: че князът на този свят ще бъде съден.


Което означава, че можем да вземем друг компонент от книгата на Библията. Битката на духовете.

Не мислиш ли?

Kampf der Geister!

Es ist immer wieder überraschend, liebe Freunde, wenn uns Menschen fragen, warum es sich unserer Meinung nach um einen Kampf der Geister handelt. Überraschend, weil doch haargenau dies im Epheserbrief im Kapitel 2 in den Versen 1 und 2 nachzulesen steht.

Epheser 2,1 Auch ihr wart tot durch eure Übertretungen und Sünden, 2 in denen ihr früher gewandelt seid nach der Art dieser Welt, unter dem Mächtigen, der in der Luft herrscht, nämlich dem Geist, der zu dieser Zeit am Werk ist in den Kindern des Ungehorsams. 

Hier wird eindeutig der Teufel als Mächtiger und Geist deklariert, der uns laut

2Kor 4,4 den Ungläubigen, denen der Gott dieser Welt den Sinn verblendet hat, dass sie nicht sehen das helle Licht des Evangeliums von der Herrlichkeit Christi, welcher ist das Ebenbild Gottes.

Den Sinn verblendet hat.

Während Gott ja der Geist ist, der die Welt zum Positiven, zum Miteinander prägen will. Laut Johannesevangelium aber auch ein Geist:

Joh 4,24 Gott ist Geist, und die ihn anbeten, die müssen ihn im Geist und in der Wahrheit anbeten.

Ein Geist, der den ersten Geist richten will.

Joh 12,31 Jetzt ergeht das Gericht über diese Welt; jetzt wird der Fürst dieser Welt hinausgestoßen werden.

Joh 14,30 Ich werde nicht mehr viel mit euch reden, denn es kommt der Fürst dieser Welt. Er hat keine Macht über mich.

Joh 16,11 über das Gericht: dass der Fürst dieser Welt gerichtet ist.


Womit wir noch eine weitere Komponente aus dem Buch der Bibel entnehmen können. Den Kampf der Geister.

Glaubst Du nicht?

Battle of the Spirits!

It's always surprising, dear friends, when people ask us why we think it's a battle of wits. Surprising, because this is exactly what you can read in verses 1 and 2 in Ephesians chapter 2.

Ephesians 2:1 You also were dead in your trespasses and sins, 2 in which you formerly walked after the manner of this world, under the power of the ruler of the air, even the Spirit who is at work in them at this time children of disobedience.

Here the devil is clearly declared to be powerful and a spirit that loudly disturbs us

2Cor 4:4 To those who disbelieve, whose minds have been blinded by the god of this world, lest they see the bright light of the gospel of the glory of Christ, who is the image of God.

Has blinded the sense.

While God is the spirit who wants to shape the world for the better and for coexistence. According to the Gospel of John it is also a spirit:

John 4:24 God is spirit, and those who worship him must worship him in spirit and in truth.

A spirit that wants to judge the first spirit.

John 12:31 Now judgment is upon this world; now the prince of this world will be cast out.

John 14:30 I will no longer speak much with you, for the prince of this world is coming. He has no power over me.

John 16:11 on judgment: that the prince of this world shall be judged.


Which means we can take another component from the book of the Bible. The battle of the spirits.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!