Християни и монархизъм! Christen und der Monarchismus! Christians and monarchism!

12.04.2024 08:27
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Учудващо е, скъпи приятели, че толкова много християни говорят против монархизма днес. Те смятат, че Библията изобщо не е монархическа. Исус също не е цар. Или поне единственият джентълмен.

Дори ако първото писмо до Тимотей в глава 2 ни казва нещо съвсем различно в стихове от 1 до 6.

1 Тимотей 2:1 Преди всичко те умолявам да правиш молба, молитва, ходатайство и благодарност за всички хора, 2 за царе и за всички власти, за да можем да водим спокоен и тих живот в пълно благочестие. 3 Това е добро и угодно на нашия Спасител Бог, 4 който иска всички хора да се спасят и да стигнат до познание на истината. 5 Защото има един Бог и един посредник между Бога и хората, човекът Христос Исус, 6 Който даде Себе Си откуп за всички, свидетелство на определеното време.

Тимотей е призован да подкани общността да се моли за царя, по време на което, както казах, често чуваме от християните днес, че Исус е излъгал.

Йоан 18:37 Пилат му каза: Още ли си цар? Исус отговори: Ти го казваш: Аз съм цар. Родих се и дойдох на света, за да свидетелствам за истината. Който е от истината, слуша гласа ми.

Библейски твърдения, които сега просто се смятат за остарели в един уж секуларен и демократизиран свят, но в действителност един окултен свят, в който човекът в момента премахва библейската демокрация.

Не мислиш ли?

Christen und der Monarchismus!

Es ist überraschend, liebe Freunde, dass sich heute so viele Christen gegen den Monarchismus aussprechen. Diese meinen, dass die Bibel doch gar nicht monarchistisch wäre. Jesus auch kein König. Oder zumindest der einzige Herr.

Auch wenn uns der 1.Timotheusbrief im Kapitel 2 in den Versen 1 bis 6 ganz etwas anderes erzählt.

1.Timotheus 2,1 So ermahne ich nun, dass man vor allen Dingen tue Bitte, Gebet, Fürbitte und Danksagung für alle Menschen, 2 für die Könige und für alle Obrigkeit, damit wir ein ruhiges und stilles Leben führen können in aller Frömmigkeit und Ehrbarkeit. 3 Dies ist gut und wohlgefällig vor Gott, unserm Heiland, 4 welcher will, dass alle Menschen gerettet werden und sie zur Erkenntnis der Wahrheit kommen. 5 Denn es ist ein Gott und ein Mittler zwischen Gott und den Menschen, nämlich der Mensch Christus Jesus, 6 der sich selbst gegeben hat als Lösegeld für alle, als Zeugnis zur rechten Zeit.

Timotheus aufgefordert wird, die Gemeinde dazu anzuhalten, für die König zu beten, während dem wir heute von christlicher Seite, wie gesagt, oft sogar hören, dass Jesus gelogen hätte.

Joh 18,37 Da sprach Pilatus zu ihm: So bist du dennoch ein König? Jesus antwortete: Du sagst es: Ich bin ein König. Ich bin dazu geboren und in die Welt gekommen, dass ich die Wahrheit bezeuge. Wer aus der Wahrheit ist, der hört meine Stimme.

Biblische Aussagen, die heute in einer angeblich säkularen und demokratisierten Welt, in Wahrheit aber okkultisierten Welt, in der Mann zur Zeit die biblische Demokratie abschafft, einfach als überholt gelten.

Glaubst Du nicht?

Christians and monarchism!

It is surprising, dear friends, that so many Christians speak out against monarchism today. They think that the Bible is not monarchist at all. Jesus is not a king either. Or at least the only gentleman.

Even if the first letter to Timothy in chapter 2 tells us something completely different in verses 1 to 6.

1 Timothy 2:1 I urge you, first of all, to make supplication, prayer, intercession and thanksgiving for all people, 2 for kings and for all authorities, so that we may lead a calm and quiet life in all godliness Respectability. 3 This is good and acceptable to God our Savior, 4 who wants all people to be saved and to come to the knowledge of the truth. 5 For there is one God, and one mediator between God and men, the man Christ Jesus, 6 who gave himself a ransom for all, a testimony in due time.

Timothy is called upon to urge the community to pray for the king, during which, as I said, we often hear from Christians today that Jesus lied.

John 18:37 Pilate said to him, “Are you still a king? Jesus answered: You say it: I am a king. I was born and came into the world to bear witness to the truth. He who is of the truth hears my voice.

Biblical statements that are now simply considered outdated in a supposedly secular and democratized world, but in reality an occultized world in which man is currently abolishing biblical democracy.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!