Съществуването на човека! Die Existenz des Menschen! The existence of man!

05.03.2023 08:24 (zuletzt bearbeitet: 13.03.2023 09:20)
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, че в 1 Петър апостол Петър говори за Исус, страдащ в плът.

1 Петрово 4,1 Понеже Христос пострада в плът, въоръжете се и вие със същия ум; защото всеки, който е пострадал в плътта, има почивка от греха,

Защото това прави вероятността Исус да е бил Бог от самото начало, както твърдят църквите, да стане безкрайно малка. Вероятност, която става още по-малка, когато погледнете думите на Исус:

Матей 27:46 И около деветия час Исус извика силно: Ели, Ели, лама асабтани? Това означава: Боже мой, Боже мой, защо ме остави?

добре измислено. Въпреки че искам да се съглася с църквата, че това е цитат от един от псалмите, но и там някой се чувства изоставен от Бога. За да се запази и формулировката там.

Това е само едно от Писанията, което говори, че Исус е плът. Значи човек. И има още по-ясни твърдения от това:

1 Коринтяни 15:45 Както е писано: Първият човек, Адам, "оживя", а последният Адам стана животворящ дух.

Павел дори ясно ни казва в 1 Коринтяни, че първият човек Адам стана живо същество, т.е. не винаги е съществувал, докато вторият човек, живо същество, отново стана дух.

Пасажи от Библията, които всъщност биха могли да ни кажат много за действителното съществуване на нас, хората. Ако не бяха игнорирани от църквата.

Не мислиш ли?

Die Existenz des Menschen!

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Es ist überraschend, liebe Freunde, dass der Apostel Petrus im 1.Petrus Brief davon spricht, dass Jesus im Fleisch gelitten habe.

1Petr 4,1 Weil nun Christus im Fleisch gelitten hat, so wappnet euch auch mit demselben Sinn; denn wer im Fleisch gelitten hat, der hat Ruhe vor der Sünde,

Weil dies die Wahrscheinlichkeit, dass Jesus, so wie die Kirchen es behaupten von Allem Anfang an Gott gewesen ist, verschwindend klein werden lässt. Eine Wahrscheinlichkeit die noch geringer wird, wenn man sich die Worte Jesu:

Mt 27,46 Und um die neunte Stunde schrie Jesus laut: Eli, Eli, lama asabtani? Das heißt: Mein Gott, mein Gott, warum hast du mich verlassen?

genau überlegt. Ich zwar der Kirche Recht geben will, dass dies ein Zitat aus einem der Psalmen ist, aber auch dort sich jemand von Gott verlassen füllt. So das der Wortlaut auch dort erhalten bliebe.

Es ist nur einer der Bibelstellen, die davon spricht, dass Jesus Fleisch gewesen wäre. Also ein Mensch. Und es gibt sogar noch deutlich klarere Aussagen als diese:

1Kor 15,45 Wie geschrieben steht: Der erste Mensch, Adam, »wurde zu einem lebendigen Wesen«, und der letzte Adam zum Geist, der lebendig macht.

So das uns Paulus im 1.Korintherbrief sogar noch klar erzählt, dass der erste Mensch Adam zu einem lebendigen Wesen wurde, also nicht immer gewesen ist, während der zweite Mensch, ein lebendiges Wesen, wieder zum Geist geworden ist.

Bibelstellen, die uns eigentlich viel über die tatsächliche Existenz von uns Menschen erzählen könnten. Wenn sie nicht von der Kirche ignoriert würden.

Glaubst Du nicht?

The existence of man!

Source: Institute For Christian Research (IFCF)

It is surprising, dear friends, that in 1 Peter the apostle Peter speaks of Jesus suffering in the flesh.

1Petr 4,1 Because Christ therefore suffered in the flesh, arm yourselves also with the same mind; for whoever has suffered in the flesh has rest from sin,

Because this makes the probability that Jesus was God from the very beginning, as the churches claim, become infinitesimally small. A probability that becomes even smaller when you look at the words of Jesus:

Matthew 27:46 And about the ninth hour Jesus cried out loudly, Eli, Eli, lama asabtani? That means: My God, my God, why did you leave me?

well thought out. Although I want to agree with the church that this is a quote from one of the Psalms, but there too someone feels abandoned by God. So that the wording would also be preserved there.

It's just one of the Scriptures that speaks of Jesus being flesh. So a human. And there are even clearer statements than this:

1Cor 15:45 As it is written: The first man, Adam, "became alive," and the last Adam became a life-giving spirit.

Paul even clearly tells us in 1 Corinthians that the first man Adam became a living being, i.e. did not always exist, while the second man, a living being, became a spirit again.

Bible passages that could actually tell us a lot about the actual existence of us humans. If they weren't ignored by the church.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher


 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!