Според Библията! Der Bibel entsprechend! According to the Bible!

10.03.2023 10:24
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, че въпреки че апостол Яков ни казва в Яков, глава 3 в стихове 13 и 14, че само мъдрите са тези, които могат също да му покажат дела в нежност и мъдрост, Исус формулира това дори по-сурово, отколкото казва „ по плодовете им ще ги познаете", но църквите днес действат така, сякаш делата изобщо не са необходими.

Или когато показват дела, като общия призив за доставки на оръжия за Украйна, те несъмнено не са дела на мъдрост или кротост.

Така че човек трябва да се запита дали не са разбрали апостол Яков.

Не. Днес често срещаме поведение в църквите, което не отговаря на Библията. И тъй като църквите също са наясно с това, Библията първо беше поставена под въпрос с помощта на исторически критичен метод, за да ни се обясни, че тя всъщност изобщо не е необходима за вярата.

Не мислиш ли?

Der Bibel entsprechend!

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Es ist überraschend, liebe Freunde, dass uns zwar der Apostel Jakobus im Jakobusbrief Kapitel 3 in den Versen 13 und 14 mitteilt, dass nur der Weise ist, der ihm auch Werke in Sanftmut und Weisheit zeigen kann, Jesus dies noch härter formuliert, als er meint „an ihren Früchten sollt ihr sie erkennen“, aber die Kirchen heute so tun, als wären Werke überhaupt nicht notwendig.

Oder wenn sie Werke zeigen, wie den allgemeinen Aufruf zu Waffenlieferungen an die Ukraine, es sich zweifelsfrei um keine Werke von Weisheit oder Sanftmut handelt.

So das man sich fragen müsste, ob sie den Apostel Jakobus nicht verstanden haben.

Nein. Heute erleben wir in den Kirchen häufig ein Verhalten, dass der Bibel nicht entspricht. Und weil dieses den Kirchen auch bewusst ist, so hat man zuerst mit der historisch kritischen Methode die Bibel in Frage gestellt, um uns nun zu erklären, dass man sie doch für den Glauben eigentlich überhaupt nicht braucht.

Glaubst Du nicht?

According to the Bible!

Source: Institute For Christian Research (IFCF)

It is surprising, dear friends, that although the apostle James tells us in James chapter 3 in verses 13 and 14 that only the wise are who can also show him works in gentleness and wisdom, Jesus formulates this even more harshly than he does says "by their fruits you shall know them", but the churches today act as if works were not necessary at all.

Or when they show works, like the general call for arms shipments to Ukraine, they are undoubtedly not works of wisdom or meekness.

So that one would have to ask oneself whether they didn't understand the apostle James.

No. Today we often experience behavior in the churches that does not correspond to the Bible. And because the churches are also aware of this, the Bible was first questioned using the historically critical method in order to explain to us that it is actually not needed at all for faith.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher


 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!