Раждането на масонството! Die Geburtsstunde der Freimaurerei! The Birth of Freemasonry!

05.05.2023 07:18
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Раждането на масонството! Die Geburtsstunde der Freimaurerei! The Birth of Freemasonry!

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем в Деяния, глава 17 в стих 23, че атиняните са издигнали паметник специално за непознат бог. Защото това показва, че атиняните са уважавали боговете на всички религии. Всъщност първите масони са били.

Деяния 17:23 Защото обиколих и разгледах вашите светилища и намерих олтар, на който беше написано: На непознат Бог. Сега ви заявявам това, на което се покланяте несъзнателно.

И Павел не обяснява в Ареопага, че този начин на мислене е напълно погрешен. Но той им обяснява кой е този непознат бог. Също така ги насърчава във вярата им във всички богове.

Деяния 17:22 И Павел застана всред Ареопага и каза: Мъже атиняни, виждам, че много се покланяте на боговете по всякакъв начин.

Тогава обяснете на атиняните, че всички сме от божествената раса:

Деяния 17:27 да търсят Бога, дали да могат да го усетят и намерят; и наистина той не е далеч от всеки един от нас. 28 Защото в Него живеем, тъчем и съществуваме; точно както казаха някои от вашите поети, Ние сме от неговата раса.

Но за да посочим след това човека, Исус, когото Бог избра да съди света:

Деяния 17:31 Защото Той е определил ден, когато ще съди света справедливо чрез човека, когото е определил и когото е утвърдил пред всички хора, като го е възкресил от мъртвите.

Шедьовър на масонството. Християнско масонство. И най-късно тук раждането на същото.

Не мислиш ли?

Die Geburtsstunde der Freimaurerei!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir in der Apostelgeschichte Kapitel 17 im Vers 23 lesen, dass die Athener extra für einen unbekannten Gott ein Denkmal errichtet hatten. Weil dies zeigt, dass die Athener die Götter aller Religionen respektierten. Genau genommen die ersten Freimaurer waren.

Apostelgeschichte 17,23 Denn ich bin umhergegangen und habe eure Heiligtümer angesehen und fand einen Altar, auf dem stand geschrieben: Dem unbekannten Gott. Nun verkündige ich euch, was ihr unwissend verehrt.

Und Paulus erklärt am Areopag nicht, dass diese Art zu denken vollkommen falsch wäre. Sondern er erklärt ihnen, wer dieser unbekannte Gott ist. Bestärkt sie auch noch in ihrem Glauben an alle Götter.

Apostelgeschichte 17, 22 Paulus aber stand mitten auf dem Areopag und sprach: Ihr Männer von Athen, ich sehe, dass ihr die Götter in allen Stücken sehr verehrt.

Erklärt den Athenern in der Folge auch noch, dass wir alle göttlichen Geschlechts wären:

Apostelgeschichte 17,27 dass sie Gott suchen sollen, ob sie ihn wohl fühlen und finden könnten; und fürwahr, er ist nicht ferne von einem jeden unter uns. 28 Denn in ihm leben, weben und sind wir; wie auch einige Dichter bei euch gesagt haben: Wir sind seines Geschlechts.

Um dann allerdings auf den Mann, Jesus, hinzuweisen, den Gott ausgesucht hat, um den Erdkreis zu richten:

Apostelgeschichte 17, 31 Denn er hat einen Tag festgesetzt, an dem er richten will den Erdkreis mit Gerechtigkeit durch einen Mann, den er dazu bestimmt hat und den er vor allen Menschen bestätigt hat, indem er ihn von den Toten auferweckt hat.

Ein Meisterwerk der Freimaurerei. Der christlichen Freimaurerei. Und spätestens hier die Geburtsstunde selbiger.

Glaubst Du nicht?

The Birth of Freemasonry!

It is surprising, dear friends, when we read in Acts chapter 17 in verse 23 that the Athenians erected a monument especially for an unknown god. Because this shows that the Athenians respected the gods of all religions. Actually, the first Freemasons were.

Acts 17:23 For I went about and looked at your sanctuaries, and found an altar on which was written: To an unknown God. Now I declare to you what you worship unknowingly.

And Paul does not explain in the Areopagus that this way of thinking is completely wrong. But he explains to them who this unknown god is. Also encourages them in their belief in all gods.

Acts 17:22 And Paul stood in the midst of the Areopagus and said, Men of Athens, I see that you worship the gods very much in every way.

Then explain to the Athenians that we are all of the divine race:

Acts 17:27 that they should seek God, whether they should be able to feel and find him; and verily he is not far from every one of us. 28 For in him we live, weave, and have our being; just as some of your poets have said, We are of his race.

However, to then point to the man, Jesus, whom God chose to judge the world:

Acts 17:31 For he has set a day when he will judge the world with righteousness through a man whom he appointed, and whom he confirmed in the sight of all men, raising him from the dead.

A masterpiece of Freemasonry. Christian Freemasonry. And at the latest here the birth of the same.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher


 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!