Господи на небето и земята! Herr über Himmel und Erde! Lord of heaven and earth!

09.05.2023 09:21
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем в Деяния, глава 17 в стих 24, че Бог Отец трябва да бъде Господар над небето и земята,

Деяния 17:24 Бог, Който е направил света и всичко в него, Господар на небето и земята, не обитава в ръкотворни храмове.

Така че всички онези, които се питат защо всичко, което се случва днес на земята, всъщност се случва на земята, дали всъщност трябва да е постигането на един справедлив и добър Бог, по време на който дяволът, или не ние, Исус Христос, обявява, че цялата земята му принадлежи.

Лука 4:5 И дяволът го издигна високо и му показа всичките царства на целия свят за миг 6 и му каза: Ще ти дам цялата тази власт и нейната слава; защото ми е дадено и ще го дам на когото си поискам. 7 Сега, ако ми се поклониш, всичко ще бъде твое.

Така че дяволът дори не мисли да остави това, което смята за своя собственост, на Бог Отец. Дори Бог Отец някога да го е направил.

И мисля, че тук отново е един от старите големи проблеми. Това е война между Бог Отец и дявола за това кой всъщност притежава земята.

И както във всяка война, една група по-специално страда: цивилното население.

Не мислиш ли?

Herr über Himmel und Erde!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir im Kapitel 17 der Apostelgeschichte im Vers 24 lesen, dass Gott Vater Herr über Himmel und Erde sein soll,

Apostelgeschichte 17,24 Gott, der die Welt gemacht hat und alles, was darinnen ist, er, der Herr des Himmels und der Erde, wohnt nicht in Tempeln, die mit Händen gemacht sind.

So das sich ja all diejenigen, die sich fragen, warum all dies was heute auf Erden geschieht eigentlich auf Erden geschieht, ob das tatsächlich die Leistung eines gerechten und gütigen Gottes sein soll, während dem uns der Teufel, oder nicht uns, Jesus Christus, mitteilt, dass die ganze Erde ihm gehört.

Lukas 4, 5 Und der Teufel führte ihn hoch hinauf und zeigte ihm alle Reiche der ganzen Welt in einem Augenblick 6 und sprach zu ihm: Alle diese Macht will ich dir geben und ihre Herrlichkeit; denn sie ist mir übergeben und ich gebe sie, wem ich will. 7 Wenn du mich nun anbetest, so soll sie ganz dein sein.

Der Teufel also gar nicht daran denkt, dass was er als sein Eigentum betrachtet, Gott Vater zu überlassen. Auch wenn es Gott Vater dereinst gemacht hat.

Und ich glaube genau da ist wieder einmal eines der alten großen Probleme. Es ist Krieg zwischen Gott Vater und dem Teufel darüber, wem denn nun eigentlich die Erde gehört.

Und wie in einem jeden Krieg leidet darunter ganz besonders eine Gruppe: Die Zivilbevölkerung.

Glaubst Du nicht?

Lord of heaven and earth!

It is surprising, dear friends, when we read in Acts chapter 17 in verse 24 that God the Father is to be Lord over heaven and earth,

Acts 17:24 God, who made the world and everything in it, the Lord of heaven and earth, dwells not in temples made with hands.

So all those who ask themselves why everything that is happening on earth today is actually happening on earth, whether it should actually be the achievement of a just and good God, during which the devil, or not us, Jesus Christ, announces that the whole earth belongs to him.

Luke 4:5 And the devil took him up high and showed him all the kingdoms of the whole world in a moment 6 and said to him, I will give you all this power and its glory; for it has been given to me and I will give it to whomever I will. 7 Now if you worship me, it shall be all yours.

So the devil does not even think about leaving what he considers his property to God the Father. Even if God the Father once did it.

And I think that's where one of the old big problems is again. It is a war between God the Father and the devil over who actually owns the earth.

And as in every war, one group in particular suffers: the civilian population.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher


 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!