Неизменният закон! Das unveränderbare Gesetz! The immutable law!

26.05.2023 08:30
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем стих 2 от 1 Коринтяни 8 глава, че Павел насочва вниманието ни към факта, че никой все още не е разбрал много ясно посланието на Исус.

1 Коринтяни 8:1 А що се отнася до идоложертвенията, знаем, че всички имаме знание. Знанието надува; но любовта гради 2 Ако някой мисли, че е знаел нещо, той още не е знаел откъде трябва да знае.

Всеки, който вярва, че проповядва абсолютната истина, всъщност още не е разбрал истината. И когато гледам днес, намирам поне 100 различни истини, всички от които вече са абсолютно установени. Така че очевидно всички са на мнение, че Павел е излъгал, когато е заявил това.

В интерес на истината Павел не казва това, защото няма абсолютна истина. Определено има. Само вярата в Бог, който е безкраен, е толкова голяма, че Бог обяснява само част от нея на всеки от нас. Всеки възглед за вярата включва и част от истината.

Така че няма никой, който действително да преподава фалшиво вярване, което води до Исус.

И въпреки това повечето хора не живеят според християнската вяра, защото тя се основава на закон:

Гал 5:14 Защото целият закон се изпълнява в една дума: „Обичай ближния си като себе си“.

Така че без този закон ние никога не можем да намерим целта си.

Не мислиш ли?

Das unveränderbare Gesetz!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir im 1.Korintherbrief Kapitel 8 im Vers 2 lesen, dass uns Paulus darauf aufmerksam macht, dass noch niemand die Botschaft Jesu ganz klar verstanden hätte.

1.Korinther 8,1 Was aber das Götzenopfer angeht, so wissen wir, dass wir alle die Erkenntnis haben. Die Erkenntnis bläht auf; aber die Liebe baut auf. 2 Wenn jemand meint, er habe etwas erkannt, der hat noch nicht erkannt, wie man erkennen soll.

Ein Jeder der Glaube, dass er die absolute Wahrheit predige, eigentlich die Wahrheit noch nicht verstanden hätte. Und wenn ich heute schaue, so finde ich zumindest 100 verschiedene alle bereits absolut festgestellte Wahrheiten. Die also offenbar alle der Meinung sind, das Paulus log, als er dies deklarierte.

In Wahrheit sagt Paulus dies nicht, weil es keine absolute Wahrheit gibt. Die gibt es bestimmt. Nur ist der Glaube an Gott, der unendlich ist, so gross, daß Gott einem Jeden von uns nur einen Teil davon erklärt. Ein jeder Blickpunkt auf den Glauben auch ein Stück Wahrheit inkludiert.

Es also niemand gibt, der tatsächlich einen falschen Glauben, der zu Jesus führt, lehren könnte.

Und dennoch leben die meisten Menschen nicht den christlichen Glauben, weil dieser auf einem Gesetz basiert:

Gal 5,14 Denn das ganze Gesetz ist in dem einen Wort erfüllt: »Liebe deinen Nächsten wie dich selbst!«

So das wir ohne diesem Gesetz unser Ziel nie finden können.

Glaubst Du nicht?

The immutable law!

It is surprising, dear friends, when we read verse 2 of 1 Corinthians chapter 8 that Paul draws our attention to the fact that no one has yet understood the message of Jesus very clearly.

1 Corinthians 8:1 But as for offerings to idols, we know that we all have knowledge. Knowledge puffs up; but love builds 2 If anyone thinks he has known something, he has not yet known how one should know.

Everyone who believes that he is preaching the absolute truth has actually not yet understood the truth. And when I look today, I find at least 100 different truths, all of which have already been absolutely established. So apparently everyone is of the opinion that Paul lied when he declared this.

In truth, Paul does not say this because there is no absolute truth. There definitely are. Only the belief in God, who is infinite, is so great that God only explains a part of it to each of us. Each view of faith also includes a piece of truth.

So there is no one who could actually teach a false belief that leads to Jesus.

And yet most people do not live the Christian faith because it is based on a law:

Gal 5:14 For the whole law is fulfilled in one word: "Love your neighbor as yourself."

So that without this law we can never find our goal.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher


 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!