Това бяха ангелите! Es waren die Engel! It was the angels!

02.06.2023 07:51 (zuletzt bearbeitet: 02.09.2023 07:55)
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, когато апостол Павел ни посвещава в собствената си вяра в стих 16 от 1 Тимотей 3. Изненадващо, защото той говори за тайна. Загадка, която обаче, тъй като Посланието до Тимотей е включено в канона, всъщност изобщо не е загадка.

1 Тимотей 3, 16 И велика е тайната на вярата, както всеки трябва да изповяда: тя беше разкрита в плътта, оправдана в Духа, яви се на ангели, проповядвана на езичниците, повярвана в света, възнесена в слава.

Това писание ни казва много. Дори да е само един стих.

Според това Исус идва на света като плът, като човек и получава Светия Дух. Това обаче не означава, че баща му след това го обучава лично.

Но той се среща, според апостол Павел в продължението, с ангелите. които го учат на всичко. И след това да проповядва на езичниците. Изненадващо: защото много хора приемат, че Исус е дошъл само при евреите.

След това да бъде провъзгласен по целия свят. И да бъдеш възнесен в славата. Така че е ясно, че Исус не е принадлежал на славата преди възнесението си.

Аз лично се чудя какво наистина би се случило и докъде Исус щеше да знае за възможността за чудеса, ако не беше срещнал ангели.

Какво мислиш?

Es waren die Engel!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn uns der Apostel Paulus im 1.Timotheus 3 im Vers 16 in seinen eigenen Glauben einweiht. Überraschend, weil er von einem Geheimnis spricht. Ein Geheimnis, welches aber, da der Brief an Timotheus in den Kanon aufgenommen wurde, im eigentlichen Sinn gar keines ist.

1.Timotheus 3, 16 Und groß ist, wie jedermann bekennen muss, das Geheimnis des Glaubens: Er[2] ist offenbart im Fleisch, gerechtfertigt im Geist, erschienen den Engeln, gepredigt den Heiden, geglaubt in der Welt, aufgenommen in die Herrlichkeit.


Diese Bibelstelle berichtet uns eine ganze Menge. Auch wenn sie nur aus einem Vers besteht.

Nach dieser kommt Jesus als Fleisch, als Mensch auf die Welt und erhält den Heiligen Geist. Was allerdings nicht dazu führt, dass ihn dann der Vater persönlich ausbildet.

Sondern er trifft sich, so der Apostel Paulus in der Folge mit den Engeln. Die ihm alles beibringen. Um dann auch den Heiden zu predigen. Überraschend: Weil viele Menschen davon ausgehen, dass Jesus nur zu den Juden gekommen wäre.

Um dann in der ganzen Welr verkündigt zu werden. Und: In die Herrlichkeit aufgenommen zu werden. So das klar ist, dass Jesus vor seiner Aufnahme nicht zur Herrlichkeit gehörte.

Ich persönlich frage mich ja, was wirklich passiert wäre und wie weit Jesus über die Möglichkeit von Wundern überhaupt Bescheid gewusst hätte, wenn er keine Engel getroffen hätte.

Was glaubst Du?

It was the angels!

It is surprising, dear friends, when the apostle Paul initiates us into his own faith in verse 16 of 1 Timothy 3. Surprising because he speaks of a secret. A mystery, which, however, since the Epistle to Timothy was included in the canon, is not really a mystery at all.

1 Timothy 3:16 And great is the mystery of faith, as everyone must confess: He[2] was revealed in the flesh, justified in the Spirit, appeared to angels, preached to the Gentiles, believed in the world, taken up into glory .

This scripture tells us a great deal. Even if it's just one verse.

According to this, Jesus comes into the world as flesh, as a man and receives the Holy Spirit. However, this does not mean that his father then trains him personally.

But he meets, according to the apostle Paul in the sequel, with the angels. who teach him everything. And then to preach to the Gentiles. Surprising: Because many people assume that Jesus only came to the Jews.

Then to be proclaimed throughout the world. And to be taken up into glory. So it is clear that Jesus did not belong to the glory before his assumption.

I personally wonder what would have really happened and how far Jesus would have known about the possibility of miracles if he had not met angels.

What do you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher


 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!