Кой не колекционира...! Wer nicht sammelt …! Who does not collect ...!

11.06.2023 06:00
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Матей 12:30 Който не е с Мене, той е против Мене; и който не събира с мене, разпилява.

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем в Лука 13 глава в стихове 7 до 9, че собственикът на лозето отдавна иска да отсече смокинята, която не дава плод, защото това е Бог Отец, по време на което лозарят, Исус Христос, се моли за продължаване на съществуването. Защото обикновено всеки от нас, който знае, че притежава държава, вероятно иска да я притежава. Но Исус се завръща само като принц, когато вършим работата си за изграждане на Божието царство.

Лука 13:7 И каза на лозаря: Ето, от три години идвам да търся плод на тази смокиня и не намирам. Така че го отрежете! Какво отнема от земята? 8 Но той в отговор му каза: Господи, остави го тази година, докато го прекопая и го наторя; 9 може би все пак ще даде плод; но ако не, прекъсни го.

Причината Божието царство все още да не е дошло е, че ние не даваме своя плод. Не търсете Божието царство. Но проповядвайте на разпнатия. Без дори да изтъква, че става дума за Божието царство.

Матей 6:33 Първо търсете Божието царство и Неговата правда и всичко това ще бъде ваше.

Затова Божието царство не може да расте като синапено зърно.

Матей 13:31 Той им предложи друга притча, казвайки: Небесното царство прилича на синапено зърно, което човек взе и пося на нивата си; 32 Това е най-малкото от всички семена; но когато порасне, става по-голямо от всички треви и става дърво, така че небесните птици долитат и живеят в клоните му. 33 И каза им друга притча: Небесното царство прилича на квас, който една жена взе и замеси в три мери брашно, докато вкисна всичко.

Така че от нас зависи дали Исус все още трябва да сложи спирачки на Божието царство. Защото той все пак иска да ни даде шанс да дадем своя плод. Така че въпросът „Кога ще дойде Божието царство?“ всъщност е подигравка с Исус.

Не мислиш ли?

Wer nicht sammelt …!

Mt 12,30 Wer nicht mit mir ist, der ist gegen mich; und wer nicht mit mir sammelt, der zerstreut.

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir im Lukasevangelium Kapitel 13 in den Versen 7 bis 9 lesen, dass der Eigentümer des Weingartens den Feigenbaum der keine Früchte bringt, schon lange abschlagen will, denn das ist ja Gott Vater, während dem der Weingärtner, Jesus Christus, für den Fortbestand bittet. Weil ja im Normalfall ein Jeder oder eine Jede von uns, die weiß, dass er oder sie ein Land besitzt, dieses wohl in Besitz nehmen will. Jesus aber erst als Fürst wiederkehrt, wenn wir unsere Arbeit zum Aufbau des Reich Gottes tun.

Lukas 13,7 Da sprach er zu dem Weingärtner: Siehe, drei Jahre komme ich und suche Frucht an diesem Feigenbaum und finde keine. So hau ihn ab! Was nimmt er dem Boden die Kraft? 8 Er aber antwortete und sprach zu ihm: Herr, lass ihn noch dies Jahr, bis ich um ihn herum grabe und ihn dünge; 9 vielleicht bringt er doch noch Frucht; wenn aber nicht, so hau ihn ab.

Der Grund warum das Reich Gottes noch nicht entstanden ist, daran liegt, dass wir unsere Früchte nicht bringen. Nicht nach dem Reich Gottes trachten. Sondern den Gekreuzigten predigen. Ohne überhaupt darauf hinzuweisen, dass es um das Reich Gottes geht.

Mt 6,33 Trachtet zuerst nach dem Reich Gottes und nach seiner Gerechtigkeit, so wird euch das alles zufallen.

Das Reich Gottes daher auch nicht wie ein Senfkorn wachsen kann.

Matthäus 13,31 Ein anderes Gleichnis legte er ihnen vor und sprach: Das Himmelreich gleicht einem Senfkorn, das ein Mensch nahm und auf seinen Acker säte; 32 das ist das kleinste unter allen Samenkörnern; wenn es aber gewachsen ist, so ist es größer als alle Kräuter und wird ein Baum, dass die Vögel unter dem Himmel kommen und wohnen in seinen Zweigen. 33 Ein anderes Gleichnis sagte er ihnen: Das Himmelreich gleicht einem Sauerteig, den eine Frau nahm und unter drei Scheffel Mehl mengte, bis es ganz durchsäuert war.

Es liegt also an uns, dass Jesus das Reich Gottes immer noch bremsen muss. Weil er uns eine Chance geben will, dass wir unsere Früchte doch noch bringen. So das die Frage „Wann kommt das Reich Gottes?“ eigentlich eine Verhöhnung von Jesus ist.

Glaubst Du nicht?

Who does not collect ...!

Mt 12:30 Whoever is not with me is against me; and whoever does not gather with me scatters.

It is surprising, dear friends, when we read in Luke chapter 13 in verses 7 to 9 that the owner of the vineyard has long wanted to cut down the fig tree that does not bear fruit, for that is God the Father, during which the vinedresser, Jesus Christ, prays for continued existence. Because normally every one of us who knows that he or she owns a country probably wants to own it. But Jesus only returns as prince when we do our work to build up the kingdom of God.

Luke 13:7 And he said to the vinedresser, Behold, three years I have come seeking fruit on this fig tree, and find none. So cut him off! What does he take away from the ground? 8 But he answered and said unto him, Lord, leave him alone this year, until I dig round him, and manure him; 9 perhaps it will bear fruit after all; but if not, cut him off.

The reason the kingdom of God has not yet come is that we are not bearing our fruit. Don't seek the kingdom of God. But preach to the crucified. Without even pointing out that it is about the kingdom of God.

Mt 6:33 Seek first the kingdom of God and his righteousness, and all this will be yours.

Therefore the kingdom of God cannot grow like a mustard seed.

Matthew 13:31 He put before them another parable, saying, The kingdom of heaven is like a mustard seed, which a man took and sowed in his field; 32 This is the smallest of all the seeds; but when it has grown, it is greater than all herbs and becomes a tree, so that the birds of the air come and dwell in its branches. 33 He told them another parable: The kingdom of heaven is like leaven, which a woman took and mixed in three measures of flour until it was all leavened.

So it's up to us that Jesus still has to put the brakes on the kingdom of God. Because he wants to give us a chance to bear our fruit after all. So that the question "When will the kingdom of God come?" is actually a mockery of Jesus.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher


 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!