Социалната банка! Die Sozialbank! The Social Bank!

12.06.2023 07:49
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем Филипър, глава 2 от стих 3, че не правим нищо, за да служим на себе си. Защото наистина не може да има нещо, което правим, което да не ни служи.

Филипяни 2:3 Не правете нищо от егоизъм или заради празна чест, но със смирение се съобразявайте един с друг повече от себе си, 4 и не се съобразявайте с личните интереси един на друг, но също и с това, което е в интересите на другите.

Защото дори и да не го осъзнаваме: ако помагаме на другите, другият вероятно също ще помогне, ако след това имаме нужда от помощ. Изявление, с което тамплиерите ужасяват останалия свят.

Те предадоха парите, които спечелиха като социална банка с думите:

Днес имаш нужда от помощ и затова аз ще ти помогна. Но утре ще имам нужда от помощ и тогава ми дължиш услуга.

Нещо, което изплаши и паникьоса хората, притеснени какво могат да поискат тамплиерите. В интерес на истината обаче те никога не са искали нищо в замяна.

Не мислиш ли?

Die Sozialbank!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir im 2 Kapitel des Philliperbriefes ab Vers 3 lesen, dass wir nichts tun, um uns selbst zu dienen. Weil es eigentlich nichts geben kann, was wir tun, was uns nicht auch selbst dienen würde.

Philipper 2, 3 Tut nichts aus Eigennutz oder um eitler Ehre willen, sondern in Demut achte einer den andern höher als sich selbst, 4 und ein jeder sehe nicht auf das Seine, sondern auch auf das, was dem andern dient.

Denn auch wenn es uns nicht bewusst ist: Wenn wir anderen helfen, so wird einem der andere wohl auch helfen, wenn wir dann einmal Hilfe brauchen. Eine Aussage, mit der die Templer den Rest der Welt in Angst und Schrecken versetzten.

Sie gaben das von ihnen eingenommene Geld als Sozialbank mit den Worten weiter:

Heute brauchst Du Hilfe und daher helfe ich Dir. Morgen aber, da werde dann ich Hilfe brauchen und dann bist Du mir einen Gefallen schuldig.

Etwas, dass die Menschen in Angst und Panik versetzte, weil sie sich Sorgen machten, was wohl die Templer verlangen könnten. Die allerdings in Wahrheit nie eine Gegenleistung forderten.

Glaubst Du nicht?

The Social Bank!

It is surprising, dear friends, when we read Philliper chapter 2 from verse 3 that we do nothing to serve ourselves. Because there really can't be anything we do that wouldn't also serve us.

Philippians 2:3 Do nothing out of selfishness or for the sake of vain honour, but in humility consider one another more than yourself, 4 and consider not one another's personal interests, but also what is in the interests of others.

Because even if we are not aware of it: If we help others, the other will probably also help if we then need help. A statement that the Templars used to terrify the rest of the world.

They passed on the money they earned as a social bank with the words:

Today you need help and therefore I will help you. But tomorrow, I will need help and then you owe me a favor.

Something that frightened and panicked the people, worried about what the Templars might ask. In truth, however, they never asked for anything in return.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher


 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!