Всички масони изгубени ли са? Sind alle Freimaurer verlorene Personen? Are All Freemasons Lost Persons?

14.06.2023 07:09
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Вчера някой ми каза, скъпи приятели, че съм напълно изгубен човек. Изгубен човек, защото не споделям днешното общоприето мнение.

Предупреден за терористичната организация "Ислямска държава" в момент, когато никой не знаеше за нея. Подкрепих идването на Дядо Коледа и местонахождението на кръстовете. Каза, че най-добрият шанс за бездомните хора да спрат да бъдат бездомни би бил, ако им се даде правото да работят.

И днес пак плувам срещу течението. Като Исус. Който вече е казал същото. Кой тогава каза:

Йоан 16:33 Това ви казах, за да имате мир в мен. В света се страхуваш; но дерзайте, аз победих света.

Така че, когато Исус завладява света, той не плува по течението, а срещу него. И това е смисълът:

През последните години стана обичайна практика тези, които имат мнението на широката публика, да са прави, но тези, които имат различно мнение, са некоректни.

Което вероятно също направи Исус неправилен. Всеки, който плува срещу течението, днес се счита за изгубен човек. Нещо, което прави масонството ad absurdum.

Защото: От 1390 г. това вижда задачата си да плува срещу течението. Работейки за справедливост. Както изисква Библията.

Матей 6:33 Първо търсете Божието царство и Неговата правда и всичко това ще бъде ваше.

Ако не го правим повече, това би означавало, че спираме да се освобождаваме. Тогава вече нямаше да сме масони.

Следователно всички масони са изгубени хора.

Какво мислиш?

Sind alle Freimaurer verlorene Personen?

Da hat mir doch jemand gestern glatt vorgehalten, liebe Freunde, ich wäre eine vollkommen verlorene Person. Eine verlorene Person, weil ich die heutige Mainstream-Meinung nicht teile.

Bereits zu einer Zeit vor der Terrororganisation „Islamischer Staat“ warnte, als diese noch niemand kannte. Mich für das Kommen den Nikolaus und den Verbleib der Kreuze einsetzte. Meinte, dass die beste Chance für Obdachlose nicht mehr obdachlos zu sein, wohl wäre, wenn man ihnen das Arbeitsrecht geben würde.

Und auch heute schwimme ich wieder gegen den Strom. Wie Jesus. Dem man schon das Gleiche nachgesagt hat. Der hierauf meinte:

Joh 16,33 Dies habe ich mit euch geredet, damit ihr in mir Frieden habt. In der Welt habt ihr Angst; aber seid getrost, ich habe die Welt überwunden.

Wenn Jesus also die Welt überwunden hat, dann schwamm er nicht mit dem Strom, sondern dagegen. Und das ist der Punkt:

Es hat sich in den letzten Jahren eingebürgert, dass diejenigen, welche die Meinung der Allgemeinheit vertreten korrekt sind, diejenigen aber, die eine andere Meinung haben inkorrekt.

Womit wohl auch Jesus zum Inkorrekten geworden ist. Wer gegen den Strom schwimmt, der gilt heute als verlorene Person. Etwas, dass die Freimaurerei ad absurdum führt.

Weil: Diese sieht seit 1390 ihre Aufgabe darinnen gegen den Strom zu schwimmen. Sich für Gerechtigkeit einzusetzen. So wie dies die Bibel erfordert.

Mt 6,33 Trachtet zuerst nach dem Reich Gottes und nach seiner Gerechtigkeit, so wird euch das alles zufallen.

Es nicht mehr zu tun, würde bedeuten, dass wir aufhören freizumauern. Dann wären wir keine Freimaurer mehr.

Sind daher sämtliche Freimaurer verlorene Personen.

Was glaubst Du?

Are All Freemasons Lost Persons?

Somebody told me yesterday, dear friends, that I was a completely lost person. A lost person because I don't share today's mainstream opinion.

Warned about the terrorist organization "Islamic State" at a time when nobody knew about it. I advocated the coming of Santa Claus and the whereabouts of the crosses. Said that the best chance for homeless people to stop being homeless would be if they were given the right to work.

And today I'm swimming against the current again. Like Jesus. Who has already been said the same thing. Who then said:

John 16:33 I have spoken this to you, so that you may have peace in me. In the world you are afraid; but be of good cheer, I have conquered the world.

So when Jesus conquered the world, he didn't swim with the current, but against it. And that is the point:

It has become common practice in recent years that those who hold the opinion of the general public are correct, but those who hold a different opinion are incorrect.

Which probably also made Jesus incorrect. Anyone who swims against the tide is considered a lost person today. Something that takes Freemasonry ad absurdum.

Because: Since 1390, this sees its task in swimming against the tide. Working for justice. As the Bible requires.

Mt 6:33 Seek first the kingdom of God and his righteousness, and all this will be yours.

Not doing it anymore would mean we stop bricking free. Then we would no longer be Freemasons.

Therefore, all Masons are lost persons.

What do you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher


 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!